Világbajnok emeli magasba a fesztiválozókat a Szigeten

A Médiaunió környezetvédelmi kampánya a bevállalós fesztiválozókat célozza meg. A Sziget fesztiválon is megjelenik idén a Médiaunió Nem nehéz... kampánya. Nagy Ákos súlyemelő világbajnok emeli majd a magasba a vállalkozó kedvű fesztiválozókat, akik elmondhatják magukról: „ők sem nehezek". Ahogy a környezet védelme sem az.

 

Hangsúlyosan jelenik meg a környezetvédelem a Sziget fesztiválon, amely az idei évtől a Médiaunió tagja. A fesztivál egyik jelmondata 2016-ban a „Sziget is recycling", a rendezvény szervezői kifejezetten figyelnek majd arra, hogy a környezettudatosság és az újrahasznosítás fontosságára felhívják a rendezvény látogatóinak figyelmét.

 

Ehhez kapcsolódik a Médiaunió idei környezetvédelmi kampánya, a Nem nehéz...!

A kampány két módon jelenik meg a fesztiválon. Augusztus 12-én, a Civil Szigeten a Közép- és Kelet-Európai Regionális Környezetvédelmi Központ sátrában hírességek beszélgettek arról, számukra mit jelent a környezetvédelem. Lola, Bebe és Győrfi Pál szerepelnek a Médiaunió kampányában, a velük forgatott kis videók megtekinthetők a Nem nehéz Facebook oldalán.

https://www.facebook.com/nemnehez/?fref=ts

 

Szombaton 14 és 18 óra között a Sziget Recycling centereknél várja a vállalkozó kedvű fesztiválozókat Nagy Ákos súlyemelő világbajnok, aki háromszor képviselte Magyarországot a The World's Strongest Man versenyén és 2016-ban minden idők legjobb magyar erősember eredményét elérve a 6. helyen zárt az Arnold Classic Africa profi erősember mezőnyében.

 

Azok a fesztiválozók, akik vállalják, hogy Nagy Ákos felemelje őket, jegyet nyerhetnek a jövő évi Sziget fesztiválra. A magasba emelésről készült képet #nemnehéz hastag-gel és a „Nem nehéz a környezetvédelem. És én sem vagyok az." szöveggel kell feltölteni a Facebookra, valamint lájkolni kell a Nem nehéz Facebook oldalát. A tíz legtöbb like-ot kapó játékos SZIGET napijegyet nyer a jövő évi fesztiválra.

 

„Örülök, hogy a szervezők megtaláltak ezzel a felkéréssel és én is hozzájárulhatok a jó ügyhöz. A környezetvédelmet, és a környezetre való odafigyelést magam is fontosnak tartom, igyekszem a hétköznapok során is így élni." - monda Nagy Ákos, súlyemelő világbajnok.

„Örömmel működünk együtt Magyarország és Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb fesztiváljával, amely idén külön figyelmet fordít az újrahasznosításra. Reméljük, hogy a SZIGET fesztiválra tervezett egyedi akcióval még több emberhez tudjuk eljuttatni a kampány üzenetét, miszerint a környezetvédelem nem nehéz." - mondta Hargitai Lilla, a Médiaunió ügyvezetője.

 

„Ha szemléletváltozást akarunk elérni, akkor a legfontosabb célcsoport a fiatalok és a fiatal felnőttek, - mondta Gerendai Károly, a Sziget Kft vezetője és a Médiaunió elnökségi tagja - így evidens, hogy a rendezvényeken is beszélünk a tudatos fogyasztásról. A Sziget és a Médiunió kampánya reményeink szerint erősíti egymást, így sokakhoz elér az üzenet, hogy egyáltalán nem nehéz figyelni a környezetre."

 

Aki további tippeket, és könnyen betartható jótanácsokat szeretne kapni, az látogasson el a nemnehez.hu weboldalra, és a kampány, Nem nehéz című Facebook oldalára. A SZIGET fesztivál ideje alatt Facebook oldalon a Nem nehéz..! erősemberét is figyelemmel

követhetik.

 

http://nemnehez.hu

https://www.facebook.com/nemnehez/?fref=ts

 

Lantai József