Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól

A Deutsche Telekom az Andrea Bocelli nevével fémjelzett új „Európa" kampánnyal hívja fel a figyelmet az egységes hálózattal összekapcsolt Európa gondolatára. Timotheus Höttges: „Egy határok nélküli Európa határok nélküli kommunikációt kíván." A Magyar Telekom is csatlakozik a nemzetközi kampányhoz.

 

A Deutsche Telekom az Andrea Bocelli nevével fémjelzett új „Európa" kampányában a sztártenorral közösen hangúlyozza az egységes hálózat által összekapcsolt Európa fontosságát. A bennünket „láthatatlanul is körülvevő és összekötő hálózat" gondolata a Deutsche Telekom vezető európai távközlési szolgáltató stratégiájába illeszkedik. A nemzetközi kampány a DT 12 európai piacán jelenik meg, Magyarországon a mai napon startol. A Magyar Telekom kommunikációjának fókuszában a szolgáltató mobil és vezetékes internethálózata áll, amely összeköti az ügyfeleket mindennel, ami fontos számukra.

 

"Mi a Deutsche Telekomnál Európában a lehetőséget látjuk. Tizenhárom európai piacon vagyunk jelen, ami erősíti a vállalat nemzetközi jellegét. Tagvállalatainknak lehetősége nyílik megosztani egymással elképzeléseiket és tapasztalataikat. Tanulunk egymástól, ami javunkra válik." - ismerteti Timotheus Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója az európai megközelítés fontosságát az üzleti döntések világában. "A hálózati technológia és a digitalizáció jelentik a határok nélküli kommunikáció alapjait. Egy határok nélküli Európa határok nélküli kommunikációt kíván."

 

Claudia Nemat, a Deutsche Telekom AG Menedzsment Boardjának az európai tevékenységekért és a technológiai fejlesztésekért felelős tagja hozzátette:„Azzal a céllal folytatjuk beruházásainkat a páneurópai hálózatunk és innovatív szolgáltatásaink terén, hogy még inkább megerősítsük technológiai vezető szerepünket Európa-szerte, és ezáltal a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsuk." A jövő határokon átívelő hálózatának a lehető legtöbb embert kell elérnie, és maximális sávszélességet, továbbá innovatív szolgáltatásokat kell biztosítania számukra.

 

"Nem látható, ami összeköti Európát. De érezhető."

A DT „Európa" kampánya az országok és az emberek összetartozásáról szól, amit egy olyan hálózat segít elő, amely nem látható, de mégis megteremti az összetartozás élményét. A TV-reklám az elgondolás bemutatására Andrea Bocellit hívja segítségül, aki 12 éves korában elveszítette látását. A tenor elsöprő sebességgel vezeti végig a nézőt Európa különböző tájain. Megkapó felvételek és magával ragadó zene segítségével magyarázza el annak a jelentőségét, hogy a hálózat nem ismer határokat. Széttárt karjaival szimbolizálja az emberek összetartozását mindenütt, ahol a hálózat jelen van: bárhol Európában. A  kampány központi vizuális eleme, a T betűt formázó emberi alak a Telekom T-jét egy nyitottságot, pozitív érzelmeket sugárzó gesztussá alakítja át, amely szimbólumként jeleníti meg az egész hálózatot.

 

Andrea Bocelli a jelen hálózati technológiáját a modern világ egyik legnagyobb vívmányának tekinti. „A hálózat Európát közösséggé kovácsolja, az embereket közelebb hozza egymáshoz. Éppen úgy, mint a zene. A zene egy olyan nyelv, amelyet mindenki megért - és ez összeköti az embereket" - mondja a tenor. „Az élet emberi kapcsolatok bonyolult hálója. Kapcsolatban szeretnék maradni a hálózat és az új technológiák segítségével mindenkivel, aki számít nekem. A hálózatot ugyanaz jellemzi, mint ami a zenét is: Nem látható, ami összeköti  Európát. De érezhető."

 

A DT „Európa" kampánya Albániában, Ausztriában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Németországban, Magyarországon, Macedóniában, Montenegróban, Hollandiában, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában szinte párhuzamosan fut 2016 júliusától novemberig.

 

§        Kampány szlogen: A Telekom hálózata láthatatlanul is összeköt Európával

§        Fő üzenet: Folyamatosan fejlesztjük 4G mobil és otthoni internet hálózatunkat Magyarországon, hogy összekössünk mindazzal, ami igazán fontos neked.

§        Időszak: 2016. augusztus 25. -október 15.

§        Médiamix: országos ATL kampány (TV, mozi, online, sajtó, outdoor, PR, social, üzlettér, regionális megjelenések)