Sikeresen zárult a dm Mosolygó fogacskák kampánya

A dm idén is pályázatot hirdetett magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára. (lásd: http://euroastra.hu/node/104116) Az iskolák kreatív videókban dolgozták fel a Mosolygó fogacskák kampány dalát.

 

Összesen 135, nagy gondossággal elkészített pályázati videó érkezett. Minden pályázó diák fogápolási ajándékcsomagot nyert, a 10 legkreatívabb osztályt pedig a dm egy egészségnapra invitálja a budapesti Minipolisz gyerekvárosba.

A pályázati videók elérhetők a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon.

A Mosolygó fogacskák pályázatán több száz diák vált maga is fogtündérré és foghőssé, hogy megmutassák, miként is kell megóvni a fogakat.

 

A dm idén az Iszkiri együttes közreműködésével elkészítette a program dalát, amelyet a pályázó iskolák kreatív videó formájában dolgoztak fel. Összesen 135 pályázati videó érkezett, az intézmények igazán színvonalas, nagy gondossággal elkészített videókkal neveztek, a pályázatokba fektetett munkát a dm ez úton is köszöni a gyerekeknek és a pedagógusoknak.

A pályázó diákoknak a dm és szakmai partnere összesen 10 000 fogápolási kezdőcsomagot juttat el. A pályázatra nagyon sok ötletes pályamű érkezett, a 10 legkreatívabb osztályt a dm egy egészségnapra invitálja a budapesti Minipolisz gyerekvárosba.

 

A pályázat 10 fődíjasa a szakmai zsűri választása alapján:

- Lövői Általános Iskola,  2. osztály

- Berhidai II. Rákóczi Ferenc Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola, 1.b fogmanói

- Mezőkövesdi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, 1.b osztály

- Kazinczy Ferenc Református Tiszaújváros, 2.a osztály

- Kazinczy Ferenc Református Általános Iskola, 2.b osztály

- Sajóvárkonyi Általános Iskola, 2.a osztály

- Kis-forrás Német Nemzetiségi Általános Iskola, 1. osztály

- Pető András Főiskola Gyakorló Általános Iskolája, Egységes Konduktív Pedagógiai

  Módszertani Intézménye és Kollégiuma, 1.a és 1.b osztály

- Bodrogkeresztúri Eötvös József Általános Iskola, 2. osztály

- Fóti Garay János Általános Iskola, 1.c osztály

 

Az edukációs programot a dm törzsvásárlói pontadományozással támogathatták, cserébe a dm egy edukációs füzetet adott ajándékba, amellyel a gyerekek játékos formában sajátíthatják el a helyes fogápolás alapjait. A programmal a családok a pályázat ideje alatt a Minipolisz gyerekvárosban és a Minimax gyerekhajón is találkozhattak. A dm szakmai partnere a programban a Signal termékeket forgalmazó Unilever Magyarország Kft.

 

A pályázati videók elérhetők a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon.

 

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán. A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

 

www.dm-egyuttegymasert.hu

 

Lantai József