Humorral fűszerezve több, mint kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő, Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya. A márka a népszerű Dumaszínházas triót - Dombóvári Istvánt, Benk Dénest, Felméri Pétert - kérte fel humorral fűszerezett, inspiráló főzésre.

 

A fiúkat a konyhában egy profi segítette, Nagy Sándor „Sanya", a „Hódítás a konyhában" gasztroblog alapítója. (lásd: https://hu-hu.facebook.com/Hoditas) A poéngyárosok számára is érdekes, tanulságos kaland volt a kampány, mint mondták, eddig távol tartották magukat a konyhától, azt inkább meghagyták az egyébként nagyon tehetséges „női vonalnak", de a jó hangulatú StafétaKanál főzésektől kedvet kaptak a konyhában való sürgés-forgáshoz.

 

A Staféta konyhájában elsőként Felméri Péter főzött, nem is akármit, egy csicseriborsós frittatát. (lásd: http://euroastra.hu/node/11020) Nagy Sándor „Sanya" segítségével összehoztak egy finom, humorral fűszerezett reggelit. Benk Dénes és Sanya zöldbabos-szezámmagos sült csirke „nyalókát" készített rizstésztával, az ízletes fogás csínját-bínját Dénes könnyen, hamar megtanulta. (lásd: http://euroastra.hu/node/110817) Dombóvári István is hamar belejött, (lásd: http://euroastra.hu/node/111451) Sanya irányításával teljes összhangban csirkét sütöttek szaftosra, és készítettek mellé egy ellenállhatatlan cheddar sajtos baconos sült babsalátát.

 

A főzések közben záporoztak a poénok, és amiben mindannyian egyetértettek, az az egészséges életmód, a helyes táplálkozás fontossága. A kampányhoz is éppen ezért csatlakoztak - tetszett nekik, hogy humorral fűszerezve a zöldségfogyasztásra inspirálhatnak. „Én is nagyon élveztem a közös főzést, ilyen jellegű csapatmunkában még nem volt részem. A fiúk nagyon viccesek voltak, egyáltalán nem tudnak főzni, éppen ezért jó volt őket tanítani, remélem lesz még alkalmam, lehetőségem velük dolgozni." - foglalta össze élményeit Nagy Sándor, Sanya.

 

„Minden várakozásunkat felülmúlta a kampány idei sikere. Örömmel láttuk, hogy minden egyes receptvideót több,mint 75 ezren néztek meg, a youtube oldalunkon több, mint kétszázezres elérést regisztráltunk! Számtalan pozitív visszajelzést kaptunk, teljesítettük a célkitűzésünket: humorral fűszerezve inspiráltuk fogyasztóinkat. Már most tervezzük a folytatást, igazi kihívás lesz megtalálni a következő, hasonlóan sikeres StafétaKanál csapatot." - összegezte a kampány sikerét Szirbek András, a Bonduelle marketing- igazgatója.

 

A hangulatos receptvideók, receptek elérhetők a Bonduelle StafétaKanál oldalán is, így ha valaki lemaradt a jó hangulatú főzésekről, bármikor megtekintheti, elkészítheti a finom fogásokat!

 

A kampány kreatív koncepcióját és lebonyolítását a Labowsky jegyzi, a közösségi média felületeken az UPAdvertising, illetve a PR kommunikációban a SternCommunications koordinált.

 

http://www.bonduelle.hu/stafetakanal2017

 

Lantai József