Love Beer Napot szervezett a HEINEKEN

A budapesti romkocsmanegyed egyik ikonikus helyszínén, a Fogas házban tartott tematikus napot a HEINEKEN Hungária. Az eseményen a friss innovációk mellett a sörkészítés praktikáival is megismerkedhettek a média képviselői.

 

Csapatversennyel, gasztronómiai kalandokkal, sörkvízzel, vakteszttel várta májusi eseményén a média képviselőit a HEINEKEN Hungária. Az eseményen az újságírók előtt feltárták a tökéletes csapolás titkait és bemutatták a sör útját a kalásztól a korsóig.

Érdekel a sörkészítés, vagy a sörök és a gasztronómia? Mindig ki akartad próbálni a sörcsapolást? - ilyen kérdések álltak a meghívóban, melyre nehéz nemet mondani. Öt állomásos csapatversenyen mértük össze sörismereteinket és igazából nem is az eredmény, hanem a sörök világának megismerése vált hasznunkra. Igazi sörszakértők kalauzoltak az alábbi állomásokon:  

Gasztro kaland - Találd meg a sörök párját!

A nagy sörkvíz - Amit mindig is tudni akartál, de...

Ízteszt - Vakon is felismered a kedvenced?

Tökéletes csapolás - Élet a pult másik oldalán

Kalásztól a korsóig - Ő elvetette, learatta, mi megfőztük...De hogyan is?

A Love Beer Napon mutatkoztak be a vállalat új termékei, termékcsoportjai.

 

A HEINEKEN Hungária idei innovációit a fogyasztói igények ihlették.

A Soproni, a nagy sörgyártók közül egyedüliként, idén egy új, felsőerjesztésű variánssal jelentkezik, az APA után most egy IPA sörkülönlegességet vezetnek be a piacra. A Soproni Óvatos Duhaj IPA a különleges gyártási technológiának és a készítéskor felhasznált Citra és Cascade komlóknak köszönhető. 

 

Az import sörkülönlegességek kedvelői számára 2017-től a HEINEKEN csokorba gyűjti a legkiválóbb prémium import söröket, „Beers of Europe" néven. A csokor a már megszokott és méltán népszerű Edelweiss és Krusovice sörök mellett két vadonatúj márkát is tartalmaz: belga apátsági Affligem sört és egy különleges, meggyes lambic sört, a Mort Subite-et.

A Gösser NaturZitrone radlerek új ízekkel egészülnek ki, a meglévő citromos mellé elérhető lesz a grapefruit és a bitter lemon ízesítés is. Új, meggy-citrom variánssal egészül ki a Soproni Radler család is.

 

2017 méltán nevezhető a HEINEKEN Hungária esetében az innováció évének, hiszen most először a Heineken márka is egy példa nélküli újdonsággal érkezik, az alkoholmentes Heineken 0,0-val.  Sörfőző mestereik a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: dupla főzés, frissítő, gyümölcsös íz jegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát, alkoholmentes változatban.

 

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt., a nemzetközi HEINEKEN csoport magyar leányvállalataként a cég két sörgyárában, a 120 éves Soproni Sörgyárban és Martfűn állítja elő termékeit, a hazai mellett számos külföldi piacra is.

 

https://www.heineken.com/hu

https://www.facebook.com/Heineken

 

Lantai József