Úgy is lett – Elindította nyári kampányát a Szallas.hu

Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros formában teszi egészen nyár közepéig tartó - tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató - aktivitása keretében.

 

Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. "Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték" - mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője. Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon közel 9000 hazai partnerről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés. „A napokban indult »Úgy is lett« kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

A Szallas.hu kampányának célja, hogy a nyári időszakban még jobban megnyerje a magyarokat, és 20 százalék feletti bővülést érjen el a 9000 szállásadó partner kihasználtságának növelésével. „Hiszünk abban, hogy nálunk a magyar utazó tényleg képes úgy választani a belföldi, de akár a környező országok szálláshelyei között, hogy ne érje csalódás, vagyis minden, amit előzetesen várt, az úgy is lett. Ezen dolgozunk partnereinkkel, erről kommunikálunk minden lehetséges csatornán az elkövetkezendő hónapokban, a célunk pedig nem kevesebb, mint megvalósítani a legjelentősebb belföldi utazásra ösztönző kampányt" - tette hozzá Szigetvári József.

A Szallas.hu nyári kampánya egészen július közepéig tart, az „Úgy is lett" üzenettel a hazai vendégsereg a legnagyobb kereskedelmi tévé csatornákon (RTL Klub, TV2), újságokban, rádiókban (Sláger, Rádió 1, Kossuth), valamint országszerte több mint 200 óriásplakáton és az interneten találkozhat.

A Szallas.hu kampányában résztvevő ügynökségek, produkciós lista:

CEO: Szigetvári József 

CMO: Papp István 

Marketing Manager: Mészáros Judit 

Performance Leader: Benes László 

 

Stratégiai ügynökség: Artisan Marketing 

Strategic Planner: Dr. Kertész Attila Mihály 

Project Manager: Pardi Dorina 

 

Kreatív ügynökség: Mito 

Lead Creative: Vizi Balázs 

Creative: Endrődy Szabolcs 

Art Director: Beke Veronika 

Production Manager: László Csaba 

Account Director: Csengery Máté 

Account Executive: Hir Ágnes 

 

Produkció

Produkciós cég - Film Fight Club

Rendező - Damokos Attila

Operatőr - Nagy Marcell

Gyártásvezető - Kukucska Zsolt

Utómunka - Gyár

Vágó - Érdi Zsófi

Zene - Kamau Makumi

 

Médiavásárlás: Café Communications (Király Anita, média igazgató), IKO Sales House

Pr ügynökség: SAKKOM Interaktív

Ügyvezető: Kolma Kornél

Account Director: Árok Bianka

Senior PR Consultant: Kelemen Lili

 

Az Úgy is lett kampány induló videói:

https://www.youtube.com/watch?v=p_0iA1vHpHk

https://www.youtube.com/watch?v=NWSBjfVMmE4

www.szallas.hu