Új Telekom márka és vezetékes ajánlat a hazai piacon: indul a Flip

Flip néven új vezetékes ajánlatot kínáló márkát indított tegnap útjára a Telekom. A Flip az egyszerű, de jó színvonalú alapszolgáltatást kereső, a többlet és kényelmi szolgáltatásokat nem igénylő ügyfeleknek szól, rendkívül kedvező árszintet kínálva és mindezt hűségidő nélkül, kötöttség mentesen.  A Flip ajánlata, a Flip 3, összesen 130 digitális tévécsatornát, 100 Mbit/s-os letöltési sebességet,  WiFi routert, valamint vezetékes telefont nyújt a flipes számok közötti ingyenes beszélgetési lehetőséggel. A Flip az induláskor több mint félmillió háztartásban válik elérhetővé, az ország számos pontján.Lényegében a Telekom osuztódásával egy virtuális szolgáltató jött létre a vezetékes piacon. Akkor amikor a vezetékes telefon háttérbe szorul.

 

A szerkesztő kissé szkeptikus, amikor egy ilyen olcsó és gazdaságos márkával jelennek meg olyan terüéeten, ahol a folyamatos szolgáltatás fontos. Volt már egy látványos kudarc ilyen a magyar piacon, amikor a tekenor a normál márkáktól elszigetelt márkát inditott a fiataloknak más ügyfélszolgálattal márkával feltételekkel. De ugyanilyen kudrqac volt az ócsitott Magyar Postamobil márka története is a magyar gazdaságban. Márpedig ez az uj márka minden egykori kisérlet hátrányos tulajdonságait egyesiti: önálló bolthálózat, nem lehet a Telekom heklyeken ügyintézni. És a gyakorlat dönti el, hogy a hibaelháritásban is mennyire igyekeznek az ügyfeleket szolgálni. Ugyancsak kissé szkeptikus vagyok a fapados Net szolgáltatás tárgyában és abban is, hogy csak hasonló ügyfelekrt hivhatnak és nem atelekom összes uygfelét (legalább) az ilyen telefonra előfizetők. Komplex csomagban ezeknél van jobb ajánlat a piacon. De meglássuk, joguk van próbálkozni. És vagy sikerül vagy nem.

 

„A magyar távközlési piac egy új, érettebb szakaszába lépett, egyre több és határozottabb ügyféligény van egyszerre jelen a piacon. Azt látjuk, hogy van egy olyan ügyfélkör, amely kifejezetten az alapszolgáltatásokat keresi. Őket egy új, az egyszerűséget és a kötöttségmentes szabadságot képviselő márkával hatékonyabban és pontosabban tudjuk megszólítani. Ezt felismerve indítjuk el új márkánkat, a Flipet" - fogalmazott Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a Flipet bemutató eseményen.

 

A Flip az ügyfélkiszolgálásban mást nyújt: kevésbé helyez hangsúlyt a személyes ügyfélszolgálatra, a jó árért cserébe költséghatékony és önkiszolgáló megoldásokkal fordul ügyfeleihez, akik készek arra, hogy saját maguk intézzék kapcsolódó ügyeiket, mint például új szolgáltatások megrendelését vagy a számlabefizetést.

 

„Azt gondoljuk, hogy a Flip vonzó és pont jó lesz azon ügyfeleknek, akik egyszerűen és kötöttségek nélkül, jó színvonalon kívánnak otthoni szolgáltatásokat igénybe venni, legyen szó akár vezetékes internetről, TV-ről vagy telefonról. A Flip otthoni vezetékes csomagja, a Flip 3 minden alapvető vezetékes telekommunikációs szolgáltatást tartalmaz, amire egy háztartásnak szüksége lehet, ráadásul hűségidő nélkül, 4000 forintos havidíjjal. Azzal, hogy hűségidő nélkül kínáljuk a szolgáltatásunkat az ügyfeleinknek, szabadságot biztosítunk számukra, és hiszünk benne, hogy a jó szolgáltatás és a kedvező ár miatt fogják hosszú távon is a Flipet választani." - mutatta be a Magyar Telekom új márkáját és a kínált ajánlatot Endersz Frigyes, a Flip vezetője. „A Flip lényege az egyszerűség: nemcsak az ajánlatunk egyszerű, hanem a szervezetünk és a működésünk is" - tette hozzá Endersz Frigyes.

 

A Flippel egy teljesen új, dedikált csapat jött létre saját ügyfélkapcsolati és értékesítési csatornákkal, amely kizárólag a Flip leendő ügyfeleit hivatott kiszolgálni, ugyanakkor a Flip műszaki hátterét a Magyar Telekom adja. A márka nagy hangsúlyt helyez az online elérhetőségre is: a 1446-os telefonos ügyfélszolgálati szám mellett mind a flip.hu-n, mind a facebook-on keresztül folyamatos kapcsolatot tart ügyfeleivel. Az érdeklődő ügyfelek a flip.hu webes felületén tájékozódhatnak arról, hogy címükön elérhető-e már a Flip által kínált ajánlat.