Már egymillióan kipróbálták a Telekom alkalmazást

Az indulás óta eltelt bő két év alatt igazán népszerűvé vált a Telekom alkalmazás: már egymillióan intézik ügyeiket a segítségével kényelmesen és egyszerűen, a mobiltelefonjukról. Az applikációt az ügyfelek leggyakrabban egyenleglekérdezésre és számlafizetésre használják, továbbá alkalmankénti mobilinternet limitbővítésre. Sokan kedvelik az alkalmazásba épített virtuális Kapcsolat kártyát is - így egy plasztikkártyával kevesebb foglalja a helyet a tárcájukban.

A Telekom alkalmazás külső megjelenése a napokban újult meg, így az ügyfelek már egy, a mai trendeknek megfelelő, átláthatóbb és még egyszerűbben kezelhető felülettel találkoznak.

A Telekom  folyamatosan fejleszti online ügyfélkiszolgálási felületeit. A jelenlegi újítás az applikáció továbbfejlesztésének első lépése, melyeket továbbiak követnek majd.

A Telekom alkalmazás jelenleg iOS és Android operációs rendszerű okostelefonokon érhető el, de a Windows Phone-okra is hamarosan megérkezik a megfelelő verzió.

 

Mint ismeretes, az alkalmazás segítségével ingyenesen lekérdezhető az aktuális egyenleg és forgalom, ellenőrizhető a mobil használója által elküldött SMS-ek száma, az adott hónap hálózaton belüli és kívüli forgalma, valamint letölthetők és kifizethetők az aktuális és régebbi mobil számlák. Az alkalmazás hasznos és részletes információval szolgál a Telekom Kapcsolat Program kedvezményeiről, partnereiről és nyereményjátékairól. Sőt, a Telekom alkalmazásban található térképes üzletkereső, amely az aktuális pozícióhoz igazodva adja meg, hol van a legközelebbi Telekom üzlet.

Az applikáció fenti szolgáltatásai díjmentesen vehetők igénybe, ugyanakkor használatához mobilinternet előfizetés szükséges, annak letöltése és használata adatforgalmat generál. Az adatforgalom az előfizető díjcsomagja szerint számlázódik.