image3_18.jpgA BrandFestival az idei évtől kiáll a fenntartható növekedés mellett, és arra törekszik, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után. Az idei rendezvényt ZERO waste koncepció mentén szervezzük, a Zöldövezet Társulással együttműködésben. Törekszünk az újrahasznosított anyagok használatára és az erőforrások hatékony, felelős felhasználására, hiszen hosszú távon ezek teszik lehetővé a fenntartható fejlődést. Mert mi zölden szeretjük!

 

A rendezvény arculatának, a közönség bevonását megalapozó újításoknak kiemelt szerepük van az idei BrandFestival-on. A fogyasztói értékváltozások hatására a társadalmilag felelős üzleti magatartás a szakmai események terén is egyre jobban érződik, ezért az idei rendezvény arculatában a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet.

 

A ZERO waste koncepció jegyében a BrandFestival-on az alábbi elveket érvényesítjük.

  • Vendégeinknek designolt elmosható ÚjraPohárban kínáljuk a frissítőt, megelőzve az eldobható műanyagpoharakból származó szeméttermelést (A rendezvények hulladékának akár 60%-át teszik ki az egyutas műanyagpoharak!).
  • Nem használunk szívószálat.
  • A felszolgálás porcelántányérokban történik.
  • Szelektíven gyűjtjük a hulladékot.
  • Környezettudatossá tesszük a takarítást, melyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.
  • Újrahasznosítható konferenciaeszközöket hozunk létre.
  • Újrahasznosított papírt használunk. (100 kg / 40 csomag újrahasznosított papírral 410 kW elektromos energiát és 2650 liter vizet takaríthatunk meg, 2,7 m3-rel kevesebb szemetet termelhetünk, és megmenthetünk 1,7 fát.) Beszállítónk rendelkezik FSC (Forest Stewardship Council) tanúsítvánnyal, amely igazolja, hogy a papír fenntarthatóan kezelt erdőkből származik.

 

A BrandFestival lesz az első marketing- és médiaszakmai rendezvény Magyarországon, ami a ZERO waste útjára lép. A rendezvény ideiglenesen arculatilag is zölddé változik.

Az idei eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

 

A rendezvény egyik fő támogatója, az ecommerce piacon vezető szerepet betöltő Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) már második éve készít kimutatást arról, hogy a hazai és nemzetközi piactereiken a felhasználók hány tonna szén-dioxidot spóroltak meg azzal, hogy másodkézből vásároltak. Így megspórolva egy termék legyártásához illetve a régi leselejtezéséhez kapcsolatos energiafogyasztást. 2016-ban és 2017-ben a Jófogás felhasználói 400 000 tonna szén-dioxid kibocsátásától óvták meg a Földet csak azzal, hogy használt terméket vásároltak. A vállalat elkötelezetten kiáll a ZERO waste mellett, így a konferencián is erősíti ezt a tudatos vállalását. 

 

Az elmúlt rendezvényeken a majd 550 márkáról szóló, 812 előadást, közel 10.000 résztvevő követte.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük