4 millió forinttal támogatja a Magyar Vöröskereszt tevékenységét a VODAFONE Alapítvány
3 perc olvasásÉvi 115 millió forintos összeg megfelelő elosztását felügyeli majd a Vodafone Magyarország Alapítvány új elnöke, Gothárdi Ibolya, a vállalat humánpolitikai igazgatója. A Vodafone Csoport kezdeményezésére 2003-ban létrejött alapítvány olyan programokat támogat, melyek célja a hajléktalanok, a fizikai és szellemi fogyatékkal élők és a társadalom hátrányos helyzetű csoportjainak megsegítése.
Évi 115 millió forintos összeg megfelelő elosztását felügyeli majd a Vodafone Magyarország Alapítvány új elnöke, Gothárdi Ibolya, a vállalat humánpolitikai igazgatója. A Vodafone Csoport kezdeményezésére 2003-ban létrejött alapítvány olyan programokat támogat, melyek célja a hajléktalanok, a fizikai és szellemi fogyatékkal élők és a társadalom hátrányos helyzetű csoportjainak megsegítése.
Gothárdi Ibolya napi szinten is emberekkel foglalkozik a Vodafone Magyarországon belül, hiszen elsődleges feladata a vállalat dinamikus növekedésének humánpolitikai támogatása. A többek között változásmenedzsment és tehetségkutatás területeken szerzett 13 éves nemzetközi szakmai tapasztalattal rendelkező HR igazgató az Alapítványon belül olyan nemes ügyek irányítását veszi át, mint a Vöröskereszt Szolgáltatóház vagy szintén a Vöröskereszt által létrehozott „Csak azért is Színház!" – egyetlen hajléktalanokat felkaroló társulat – támogatási programjai.
A Magyar Adományozói Fórumtól a Legkiemelkedőbb Üzleti Adományozó megtisztelő díját átvevő Vodafone Magyarország 4 millió forinttal támogatja a Magyar Vöröskereszt Fővárosi Szervezetét, melyből a Szolgáltatóház, egy egyedülálló hajléktalanokat foglalkoztató kezdeményezés támogatása mellett az ország egyetlen hajléktalan színházát is felkarolják. Az említett összegről szóló tanúsítványt Gothárdi Ibolya, a Vodafone Magyarország Alapítvány elnöke személyesen adta át a Vöröskereszt képviselőjének a tegnapi napon.
A Vöröskereszt Szolgáltatóház egy „szociális gazdaság" típusú kezdeményezés, mely a tartós társadalmi kirekesztettségben élőknek ad esélyt a valós munkaerőpiacon. Személy- és háztartáskörüli szolgáltatások (takarítás, gondozás, bevásárlás) végzésére keresnek vállalkozókat. A megbízatás három évre szól, ami alatt a jelentkezők képesek új egzisztenciájukat megteremteni. Ez az egyedülálló program a munkalehetőség megteremtése mellett a résztvevők pszichés, mentális és egészségügyi támogatására is nagy hangsúlyt helyez. A „Csak azért is Színház!" éppen ebben a mentális támogatásban hivatott eredményeket elérni, hiszen a hajléktalan emberek önmegvalósítására is oda kell figyelni.
„A Vodafone büszke Vállalati Felelősség programjára. Az Alapítványon keresztül globális elvek és szándékok mentén a helyi igényeknek megfelelően kívánjuk támogatni a rászoruló embereket" – tette hozzá Gothárdi Ibolya.