EuroAstra

8%-al nőtt a Blikk eladása

www.blikk.huwww.blikk.hu  

A Blikk 2010. II. negyedéves példányszáma: 203 387-re, az első negyedév adataihoz képest 8,3%-al nőtt.[1] A Blikk olvasottsága továbbra is a legmagasabb a piacon, naponta 1-1,1 millió.

www.blikk.huwww.blikk.hu  

A Blikk 2010. II. negyedéves példányszáma: 203 387-re, az első negyedév adataihoz képest 8,3%-al nőtt.[1] A Blikk olvasottsága továbbra is a legmagasabb a piacon, naponta 1-1,1 millió.

A Blikk vásárlóinak visszacsábítása az integrált tartalomszolgáltatás mellett a lap szolgáltató jellege erősítésének, és az elmúlt negyedév egyedi kampányeszközeinek is köszönhető.

A Blikk tavaszi nyereményjátéka ismét teljesen egyedi eszközzel, címlapi matricázással csábította játékra az olvasókat. Ezt az eszközt hazánkban először a Blikk alkalmazta 2008-as Blikk Bumm című kampányában.

A 2. negyedévhez köthető a Blikk mellett megjelenő Bëlga CD árusítása és a Blikk, mint személyi edző programja, a Blikk Fitt print és online változata egyedi szolgáltatásokat és tartalmat nyújt az olvasóknak. Két tematikus melléklettel is jelentkezett a napilap, a Jármű és a Pénz mellékletekkel.

„A hagyományos marketing eszközök mellett új megoldásokban gondolkodunk, a marketing és a tartalom pedig egymást erősítve, sikeres, ütőképes páros." – mondta Papp Gábor a Blikk Divízió igazgatója.


[1] MATESZ II. negyedév gyorsjelentés

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük