8%-al nőtt a Blikk eladása
2 perc olvasásA Blikk 2010. II. negyedéves példányszáma: 203 387-re, az első negyedév adataihoz képest 8,3%-al nőtt.[1] A Blikk olvasottsága továbbra is a legmagasabb a piacon, naponta 1-1,1 millió.
A Blikk 2010. II. negyedéves példányszáma: 203 387-re, az első negyedév adataihoz képest 8,3%-al nőtt.[1] A Blikk olvasottsága továbbra is a legmagasabb a piacon, naponta 1-1,1 millió.
A Blikk vásárlóinak visszacsábítása az integrált tartalomszolgáltatás mellett a lap szolgáltató jellege erősítésének, és az elmúlt negyedév egyedi kampányeszközeinek is köszönhető.
A Blikk tavaszi nyereményjátéka ismét teljesen egyedi eszközzel, címlapi matricázással csábította játékra az olvasókat. Ezt az eszközt hazánkban először a Blikk alkalmazta 2008-as Blikk Bumm című kampányában.
A 2. negyedévhez köthető a Blikk mellett megjelenő Bëlga CD árusítása és a Blikk, mint személyi edző programja, a Blikk Fitt print és online változata egyedi szolgáltatásokat és tartalmat nyújt az olvasóknak. Két tematikus melléklettel is jelentkezett a napilap, a Jármű és a Pénz mellékletekkel.
„A hagyományos marketing eszközök mellett új megoldásokban gondolkodunk, a marketing és a tartalom pedig egymást erősítve, sikeres, ütőképes páros." – mondta Papp Gábor a Blikk Divízió igazgatója.
[1] MATESZ II. negyedév gyorsjelentés