FŐGÁZ kártya: design-ból jeles — A Budapest Bank co-branded kártyája lett „Az év lakossági bankkártyája”
A Budapest Bank FŐGÁZ kártyája nyerte el „Az év lakossági bankkártyája 2009" díjat a Magyar Képzőművészeti Egyetem és a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége kártyadesign pályázatán.
A Budapest Bank FŐGÁZ kártyája nyerte el „Az év lakossági bankkártyája 2009" díjat a Magyar Képzőművészeti Egyetem és a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége kártyadesign pályázatán.
A Budapest Bank és a FŐGÁZ Zrt. együttműködéséből létrejött, különleges kedvezményeket kínáló FŐGÁZ hitelkártya 2009 nyarától szerepel a bank kínálatában. A termékhez kapcsolódó 6%-os gázdíj-számla és az 1%-os pénz-visszatérítési program révén a FŐGÁZ kártya a Budapest Bank egyik népszerű terméke.
A FŐGÁZ kártya tervezése során a FŐGÁZ Zrt. és a Budapest Bank együttműködésének megjelenítése volt az irányadó, a két cég márkaimázsa, színvilága a kártyán végigfutó hullámban találkozik.
„Amellett, hogy termékünkkel újabb sikert értünk el, számunkra ez a díj azt jelenti, hogy a FŐGÁZ és a Budapest Bank együttműködését, emellett a termék legfőbb üzenetét a kártya design-jában is sikerült megjelenítenünk" – mondta el a díj kapcsán Paragi Zoltán, a Budapest Bank lakossági hitelezési vezetője.
A nyertes bankkártyák a beérkezett pályamunkákkal együtt megtekinthetőek a Magyar Képzőművészeti Egyetem Aulájában (Budapest, VI. Andrássy út 69-71.) 2010. március 4-12. között.