Gazdasági magazinok világranglistájának élén a Nestlé
2 perc olvasásA Fortune Magazine 2009-es toplistáján a Nestlé vitte el a pálmát a végfogyasztónak szánt élelmiszeripari termékek (Consumer Food Products) kategóriában, a Fast Company Magazine friss rangsorán pedig kiemelkedő K+F tevékenységének köszönhetően a világ negyedik leginnovatívabb élelmiszeripari vállalata lett 2010-ben.
A Fortune Magazine 2009-es toplistáján a Nestlé vitte el a pálmát a végfogyasztónak szánt élelmiszeripari termékek (Consumer Food Products) kategóriában, a Fast Company Magazine friss rangsorán pedig kiemelkedő K+F tevékenységének köszönhetően a világ negyedik leginnovatívabb élelmiszeripari vállalata lett 2010-ben.
A Fortune Magazine toplistája egy-egy iparág legelismertebb szakemberei – vállalatvezetők és elemzők – véleménye alapján állt össze, akik 33 ország 667 cégét kilenc ismérv alapján értékelték.
A Nestlé valamennyi vizsgálati szempont – a befektetések, az innováció, a nemzetközi versenyképesség és a vállalati felelősségvállalás terén is – a legjobbnak bizonyult a végfogyasztónak szánt élelmiszeripari termékek (Consumer Food Products) kategóriában. A megkérdezett 4170 szakember véleménye alapján a Nestlé az összevont toplistán 34. helyezést ért el.
A leginnovatívabb élelmiszeripari vállalatok között szerepel a Nestlé a Fast Company Magazine 2010-es világranglistáján is: az elismert amerikai üzleti szaklap nemzetközi rangsorán negyedik helyezést ért el.
A Nestlé kiemelkedő kutatási és fejlesztési tevékenységének köszönheti az elismerést, a bírák különösen a funkcionális – ásványi anyagokkal és vitaminokkal dúsított, kedvező tápértékű – élelmiszerek előállítása terén felmutatott eredményeit tartották egyedülállónak.