Traffic Awards 4.0 – 2011. február 21-én indult a marketing pályázat
3 perc olvasásIdén negyedik alkalommal versenyezhetnek a marketing szakma iránt érdeklődő egyetemi és főiskolai hallgatók a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség pályázatán. A Traffic Awards célja a BTL szakma ismertségének elősegítése mellett, a hallgatók elméleti tudásának gyakorlati fejlesztése, illetve a szakma vezető marketingesei előtt történő bemutatkozásra való lehetőség.
Idén negyedik alkalommal versenyezhetnek a marketing szakma iránt érdeklődő egyetemi és főiskolai hallgatók a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség pályázatán. A Traffic Awards célja a BTL szakma ismertségének elősegítése mellett, a hallgatók elméleti tudásának gyakorlati fejlesztése, illetve a szakma vezető marketingesei előtt történő bemutatkozásra való lehetőség.
Az immáron hagyományteremtő Traffic Awards-ra elsősorban olyan marketing, vagy kommunikáció szakos diákok jelentkezését várja az ügynökség, akik érdeklődnek az újszerű, kreatív megoldások iránt, és szeretnék megmérettetni tudásukat, szemléletüket, kreativitásukat a hazai marketing világában meghatározó szereppel bíró szakmai zsűri előtt.
Az előző évekhez hasonlóan idén is három témában pályázhatnak a hallgatók, melyek közül az egyik kategóriát a NESCAFÉ 3in1 termékcsaládja támogatja:
- I. NESCAFÉ 3in1 „Y terv" – avagy a kávézás vonzóvá tétele a fiatalok számára
- II. Egy „élhető" fesztivál elemei – szolgáltatások és fejlesztések marketinges szemmel
- III. Új óvszer márka – bevezető kommunikáció BTL és közösségi média eszközökkel
A diákok feladata olyan BTL eszközökön alapuló kommunikációs stratégiák kidolgozása lesz, mely egyedi, kreatív BTL aktivitások, ötletes média megoldások, illetve napjaink legfrissebb kommunikációs platformja, a közösségi média segítségével népszerűsíti az adott terméket a célcsoport körében.
A pályázatokat a hazai marketing szakma elismert, meghatározó szakemberei értékelik, akik a pályázatok elbírálásánál a kreativitáson túl marketing szakmai szempontokat is figyelembe vesznek. Az összesen 300.000 Ft-os összdíjazású pályázat kategória-győztesei pénzjutalomban részesülnek, az ünnepélyes díjátadásra pedig májusban, az idén is Budapesten megrendezésre kerülő Brand Camp-en kerül sor.
Nevezni f2011. ebruár 21-től a www.trafficbtl.hu/palyazat honlapról letölthető jelentkezési lap segítségével 2011. március 28-ig lehet. Szakmai konzultációval kapcsolatban a cég munkatársai örömmel állnak a pályázók rendelkezésére.
A pályázatról bővebb információ: www.trafficbtl.hu/palyazat
Németh Krisztina