Brand Camp reloaded
4 perc olvasás
2011. május 12.-én, idén negyedik alkalommal kerül megrendezésre a márkatábor, mely leginkább a marketingképzésben résztvevő diákokat várja egy kis gyakorlati kiképzésre.
2011. május 12.-én, idén negyedik alkalommal kerül megrendezésre a márkatábor, mely leginkább a marketingképzésben résztvevő diákokat várja egy kis gyakorlati kiképzésre.
Május 12-én ismét megnyitja kapuit a Brand Camp. Az egynapos márkatábor az Eiffel téren, az U26 Clubshop területén várja azokat a marketingképzésben résztvevő diákokat, akik szeretnének végre gyakorlati tudásra is szert tenni. Az idei főbb témákról – a közösségi háló fejlődési lehetőségei, a legújabb reklámmegoldások és az elérhetetlen célcsoport, vagyis az Y generáció – ismét a szakma legnevesebb gyakorlati szakemberei beszélnek.
A Brand Camp különlegessége abban rejlik, hogy a szakma nagyjai és a marketinget egyelőre csak elméleti szinten ismerő diákok találkoznak egymással. A diákok olyan interaktív előadásokon vehetnek részt, ami a hagyományos oktatáshoz képest egy gyakorlati megközelítést, életszerűbb szituációk megoldását veti fel számukra. A Brand Camp ötlete 4 évvel ezelőtt fogalmazódott meg az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség csapatában. Céljuk a rendezvény évről évre való megrendezésével az lenne, hogy az utánpótlást jelentő marketing és kommunikáció szakos hallgatók mielőbb találkozzanak olyan gyakorló marketingvezetőkkel és reklámszakemberekkel, akiktől néha egy-egy ilyen előadáson, beszélgetésen kist túlzással szinte többet tanulhatnak, mint amikor az iskolapadban az elméleti tudást öntik beléjük.
Az intenzív programsorozat remek alkalom a diákoknak a cégek mélyrehatóbb megismerésére és későbbi lehetőségeik felmérésére. Nem ritka az sem, hogy egy-egy cég a Brand Camp résztvevői között találja meg új gyakornokát. Az interaktív feladatok és szituációs játékok a szakembereknek is egyedülálló lehetőséget nyújtanak a hamarosan piacra kerülő marketing generációk egyedi képességeinek és sajátosságainak feltérképezésére.
„A diákok gyakorlati „továbbképzése" kiemelt szereppel bír mind az Extreme, mind a Traffic BTL életében, és a pályakezdők folyamatos alkalmazása és kinevelése mellett a cégcsoport a Traffic Awards marketing pályázaton is lehetőséget nyújt számukra a szakma megismerésére. A pályázat alapján több éves tapasztalatunk, hogy az iskolapadban tanultak nem feltétlenül jelentenek azonnal alkalmazható tudást, és tendernyertes ötleteket, ezért is jelenthet a diákok számára életbevágó lehetőséget a Brand Camp-en való jelenlét." – mondta Halász Domokos, az esemény szervezője.
2011-ben a közösségi háló fejlődési lehetőségei, a legújabb reklámmegoldások és az elérhetetlen célcsoport, vagyis az Y generáció témaköreit járják körbe a szervezők és a szakma neves szereplői az előadások és workshopok során.
Az idei Brand Camp programja április 28-án véglegesedik, de íme néhány név, akikkel már biztos találkozhatunk a rendezvényen:
- Lázár Vilmos – CBA, Magyar Lovas Szövetség elnöke
- Dr. Pánczél Andrea – MOL
- Vágási Mónika – djuice
- Büttl Krisztián – Red Bull
- Starcz Ákos – Bookline.hu
- Mantuano Mónika – Hewlett-Packard Magyarország
- Nagy Bálint – IBS
- Czétényi Róbert – Johnson & Johnson
- Kiss-Bíró László – Raiffeisen Bank
- Beke Zsuzsa – Richter Gedeon
- Unger Zsolt – Bookline.hu
- Kismartoni Zsolt – Facebook / Est Media Group
- Rózsa Iván – Sanofi Aventis
Az érdeklődők a www.brandcamp.hu oldalon regisztrálhatnak a táborra, ahol a rendezvény folyamatosan frissülő programja mellett további érdekességeket és az elmúlt évek legjobb pillanatainak összefoglalóit is megtalálhatják. A weboldal mellett a Brand Camp Facebook oldala nyújt naponta frissülő tartalmat és újdonságokat a márkarajongóknak.
Németh Krisztina