A fantasztikus vállalkozó
2 perc olvasás
Képregényes formában derül ki a Facebookon, hogy ki, milyen cégvezető
Képregényes formában derül ki a Facebookon, hogy ki, milyen cégvezető
Kreatív social média megoldáshoz nyúlt a Magyar Telekom, amikor megjelent a Fantasztikus vállalkozó című interaktív képregény-játékával. A népszerű közösségi oldalon futó teszt során bárki megtudhatja magáról, hogy a legnehezebb helyzetekben is jó cégvezető tud-e maradni. Az alkalmazást kipróbálók átélhetik egy kkv vezető kihívásokkal teli napját, miközben informatikai problémákat kell megoldaniuk hét különböző szituáció során. A szituációk szellemes, egykori Korcsmáros György-i hangulatban megrajzolt figurái adják fel a céges leckéket, amikre négy-négy lehetséges válaszból kell, minél rövidebb idő alatt kiválasztani a helyeset. A végeredmény nem csak azt árulja el, milyen cégvezető lenne a tesztet kitöltő, hanem direkt edukációs jelleggel el is magyarázza, hogy a megfelelő Informatikai megoldással mennyivel egyszerűbben oldották volna meg a felmerülő feladatot, illetve mennyi időt, stresszt és kiadást tudtak volna megspórolni.
A Fantasztikus vállalkozó alkalmazása nem titkoltan része annak a már egy hónapja tartó kampánynak, amelynek során a Magyar Telekom mint informatikai szolgáltató kívánja magát pozícionálni a hazai kis- és középvállalkozások körében. A kampányt széleskörű BTL, PR és social média aktivitás kíséri. Az alkalmazás népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy több mint 3000-en próbálták már ki.