A Graboplast a Front Page Communications-t választotta ügynökségének
3 perc olvasás
A Graboplast új nagyberuházásával, forrásbevonási terveivel és a vállalat esetleges tőzsdei megjelenésével kapcsolatos kommunikációs tanácsadói feladatok ellátásával a Front Page Communications-t bízta meg. Az ügynökség feladatai közé tartozik többek között a stratégiai tervezés, a sajtószervezés és a szövegírás is.
A Graboplast új nagyberuházásával, forrásbevonási terveivel és a vállalat esetleges tőzsdei megjelenésével kapcsolatos kommunikációs tanácsadói feladatok ellátásával a Front Page Communications-t bízta meg. Az ügynökség feladatai közé tartozik többek között a stratégiai tervezés, a sajtószervezés és a szövegírás is.
A Front Page Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének a több mint 100 éves múlttal rendelkező, győri székhelyű Graboplast. Az ügynökség kiemelt feladata, hogy a 2015-re Tatabányára tervezett 6 milliárd forintos beruházás forrásbevonási terveihez és a vállalat esetleges tőzsdei bevezetéséhez kapcsolódóan nyújtson kommunikációs támogatást. A Front Page Communications emellett a tavaly 17 milliárd forintos árbevételt elért Graboplast eredményeinek, fejlesztéseinek és termékeinek kommunikációjával is segíti a vállalatot. Az ügynökség feladatai közé tartozik a kommunikáció stratégiai tervezése, a szövegírás, valamint sajtóesemények szervezése, sajtókapcsolati munka. A Graboplast az esetleges tőzsdei bevezetésével kapcsolatos befektetési tanácsadói feladatok ellátásával az Equilor Befektetési Zrt-t bízta meg.
A Graboplast az elmúlt évtized során úgy alakította át működését, hogy mára a speciális padlógyártó piac egyik meghatározó európai szereplőjévé vált. A győri székhelyű, magyar tulajdonú vállalat egy több mint 6 milliárd forintos beruházást készít elő tatabányai gyárában, melynek eredményeképpen a piaci átlagnál jóval nagyobb növekedésű termékcsoportok gyártását kezdheti meg a tervek szerint 2015 végén.
Jancsó Péter, a Graboplast elnök-vezérigazgatója elmondta: „Az új beruházással célunk, hogy folytassuk azt az utat, melyen az elmúlt évtized során elindultunk: a speciális padlógyártók meghatározó európai szereplőjeként tovább kívánjuk növelni piaci súlyunkat. Reményeink szerint kommunikációs partnerünk, a Front Page Communications is hozzájárul majd ehhez a lendületes növekedéshez."
A meghívásos tenderen kiválasztott Front Page Communications ügyvezető igazgatója, R. Kovács Dániel a megbízás kapcsán elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy a Graboplast minket választott, hiszen a pénzügyi-, tőzsdei kommunikáció mellett a pozicionálás és a termékkommunikáció terén is bizonyíthatunk."