A Hochegger újra bebizonyította közép-európai régióban vezető PR ügynökségi hálózati szerepét.
2 perc olvasásAz elmúlt hetekben több PR díjjal is jutalmazták a Hocheggert, a közép-európai régió vezető ügynökségi hálózatát. 2008-ban a belgrádi iroda a Raiffeisen Investment AG- nek végzett kiemelkedő munkájáért elnyerte a Szerb PR Szövetség díját "vállalati kommunikáció" kategóriában.
Az elmúlt hetekben több PR díjjal is jutalmazták a Hocheggert, a közép-európai régió vezető ügynökségi hálózatát. 2008-ban a belgrádi iroda a Raiffeisen Investment AG- nek végzett kiemelkedő munkájáért elnyerte a Szerb PR Szövetség díját "vállalati kommunikáció" kategóriában.
Ezt követte a nemzetközi Sabre Award május 21.- én Stockholmban, ahol a Hocheggert és ügyfelét a Telekom Austria-t közösen díjazták a "Web 2.0 class" elnevezésű projektjük megtervezéséért és lebonyolításáért. Korábban ugyanez a projekt megkapta a Német PR Report Díjat, a német anyanyelvű országok legnívósabb elismerését is.
Mindezen felül a The Holmes Report, Európa legelismertebb PR lapja a Burson-Marstellert, a Hochegger közép-európai régiós partnerét tüntette ki a ‘2008-as Év Ügynöksége' címmel.
"A megnyert díjak mind az ügynökségünk minőségi munkavégzését és az ott dolgozók szakmai hozzáértését bizonyítják. A Hocheggernél mindig büszkék voltunk arra, hogy sikeresen válogattuk össze a legjobb embereket és belőlük a legjobb csapatot építhettük fel, így az ügyfeleinknek a lehető legmegfelelőbb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani az egyes országokban és az országhatárokon átnyúló közös munkák során is. Ezek az elismerések igazolják a nemzetközileg követett stratégiánk melletti elkötelezettségünk helyességét a mostani nehéz gazdasági körülmények között is."- mondta el a díjátadókkal kapcsolatosan Severin Heinisch, a Hochegger|CEE ügyvezetője.