A neo nyerte a Mizo tendert
1 perc olvasás
A Mizo márka március elején írt ki online tendert. A négy induló közül a Sole-Mizo Zrt. a Neo Interactive-ot választotta digitális partneréül.
A Mizo márka március elején írt ki online tendert. A négy induló közül a Sole-Mizo Zrt. a Neo Interactive-ot választotta digitális partneréül.
A kora tavaszi tenderkiírás értelmében az Ügynökségeknek a Mizo és Mizo Boci márkák online kommunikációjára kellett két körben stratégiai és megvalósítási javaslatot vinniük. A kiválasztott partner a márkák online megjelenésért teljeskörűen felel a jövőben: a tendergyőzelem magába foglalja a kreatív koncepcionálást, fejlesztést, médiát és közösségi marketinget.
„Az elmúlt év meglehetősen mozgalmas volt a márkáink számára kommunikációs szempontból is, most láttuk elérkezettnek az időt arra, hogy az online környezetben is hangsúlyosabban megjelenjünk. Ehhez megbízható és innovatív partnert kerestünk, aki érti és érzi, mit képvisel a Mizo és a Mizo Boci. Úgy érezzük, a neo személyében ezt megtaláltuk, izgatottan nézünk a közös munka elébe” – mondta Hajmási Viktória marketing csoportvezető.