EuroAstra

A TESCO áruházlánc együttműködik a Vélemény.com portállal – Mondjon véleményt a Tesco szines termékekről

  www.velemeny.comwww.velemeny.com

Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyek mindegyike szabadon véleményezhető, a vélemények pedig mindenki számára hozzáférhetőek.

  www.velemeny.comwww.velemeny.com

Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyek mindegyike szabadon véleményezhető, a vélemények pedig mindenki számára hozzáférhetőek.

A Tesco számára egyre fontosabb, hogy az árverseny mellett a termékek minősége folyamatosan javuljon, s ehhez elengedhetetlen, hogy termékei értékelésébe aktívan és széles körben bevonja vásárlóit. Ezért is indította el az áruházlánc a Vélemény.com általános vélemény és teszt portállal való együttműködését, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyekről így a felhasználók, vásárlók anélkül mondhatják el véleményüket, hogy azt bármilyen szigorú vállalati szabályozás moderálná.

Az együttműködéssel a Tesco nem titkolt célja, hogy a Vélemény.com portálon hozzáférhető vásárlói véleményeket figyelembe véve alakítsa ki, bővítse a továbbiakban a Tesco Színes termékek palettáját, garantálva a jó minőséget a megszokottnál jóval alacsonyabb áron.

A Vélemény.com internetes oldal több mint fél éves fejlesztés és pilot üzem után 2009. elején indult azzal a céllal, hogy lehetővé tegye felhasználói számára a tetszőleges szolgáltatásokról és termékekről való szabad véleménynyilvánítást. A portál készítőinek alapgondolata az volt, hogy míg a fórumokon a felhasználók véleményei a többi hozzászólás között elvesznek, a Vélemény.com-on ezt kötött, kereshető formátumban tudják másokkal megosztani. Cél, hogy olyan véleményközösség alakuljon ki, amely keretében nem csak szájhagyomány útján, hanem az interneten keresztül, szervezetten cserélhetnek véleményeket és élményeket a felhasználók.

Az állandó stábbal dolgozó portál legfőbb célja, hogy mind a dicséreteket, mind a jogos kritikákat megőrizze a portálon, megteremtve ezzel a magyar piacon a vásárlói vélemény értékét, súlyát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük