A Tesco Magyarországon kezdi Jövő áruháza fejlesztési programját
4 perc olvasás
A vásárlói igények változásait követve a Tesco létrehozza a Jövő áruházait. A Váci úti hipermarket úttörő a Tesco-csoporton belül: egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be a „bolt a boltban" fejlesztést. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban a Tesco gyűjti és értékeli a vásárlók reakcióját. A koncepció tovább javítja a Tesco versenyképességét, az átalakítások pedig újabb munkahelyeket teremtenek.
A vásárlói igények változásait követve a Tesco létrehozza a Jövő áruházait. A Váci úti hipermarket úttörő a Tesco-csoporton belül: egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be a „bolt a boltban" fejlesztést. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban a Tesco gyűjti és értékeli a vásárlók reakcióját. A koncepció tovább javítja a Tesco versenyképességét, az átalakítások pedig újabb munkahelyeket teremtenek.
Nemzetközi tapasztalatok és hazai kutatások szerint a vásárlók igénylik az újszerű megoldásokat, a gyorsabb vásárlásokat és a minél szélesebb kínálatot nyújtó hipermarketeket. A Tesco fontosnak tartja, hogy reagáljon a vásárlói igények változására: az első Jövő áruháza már meg is nyílt a Váci úton, és Székesfehérváron is hamarosan bemutatkozik az új működési modell.
„A Váci úti áruház átalakítása a Tesco Európa létrejöttének egyik első kézzelfogható eredménye. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ez a nagyszabású megújulás Magyarországon kezdődik. A Jövő áruházaival is az a célunk, hogy napról-napra többet nyújtsunk vásárlóinknak" – mondta Lévai Krisztián, a Tesco-Global Áruházak Zrt. boltátalakításért felelős igazgatója.
A megújulás során több olyan megoldást is bevezet a Tesco, amellyel a bevásárlás gyorsabb, és még az eddigieknél is kényelmesebb lesz. A korábbiaknál alacsonyabb polcoknak és a készlet-racionalizálásnak köszönhetően a vásárlók még egyszerűbben igazodhatnak el az áruházakban.
Átláthatóbbá válik a tér és javul a boltok atmoszférája, a gondolaátvágások pedig könnyebbé teszik a vásárlók mozgását. Az új elrendezés és bútorzat mellett bővül a Tesco Finest termékek kínálata is. A jövő áruházainak lelke a frissáru: megújulnak a zöldség-gyümölcs osztályok és pékségek.
Olyan különlegességeket tehetnek kosarukba a vásárlók, mint a sárkánygyümölcs, a kumkvat vagy a pepino. Nagyobb hangsúlyt kapnak a speciális élelmiszerek is: a bio, nemzetközi, gluténmentes termékek egy helyre kerülnek, így a részleg még izgalmasabbá válik.
A Váci úti Tescóban mutatkozik be Európában először a shop-in-shop újítás is. A „bolt a boltban" koncepciónak megfelelően az új bérlők beköltöznek az eladótérbe, így egy helyen több vásárlást is könnyedén el lehet intézni. A bérlők kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy kínálatuk jól kiegészítse a Tesco választékát. A Váci úti és székesfehérvári áruházba a már több Tesco üzletsoron működő SportsDirect és a több mint 100 éves múltra visszatekintő angol ruházati márka, a Peacocks költözik be.
A SportsDirect.com szóvivője elmondta, hogy a vállalat európai bővülése során sem változott semmit a hitvallásuk, így az új típusú üzletben is a világ legnagyobb sportmárkáinak termékeit kínálják a tőlük megszokott alacsony áron.
„Ez az első boltunk Magyarországon, hamarosan pedig további városokban is bemutatkozunk elérhető árú minőségi termékeinkkel. Üzleteinkben a legfrissebb trendeknek megfelelő női, férfi és gyermekdivat széles skálája elérhető" – tette hozzá a Peacocks képviselője.