Az Oracle felvásárolja a Maxymiser vállalatát
Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban, ezzel segítve a vásárlók elkötelezettségét és így a bevételek növelését. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham.
Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban, ezzel segítve a vásárlók elkötelezettségét és így a bevételek növelését. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham.
Az Oracle Marketing Cloud most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
„A vállalatok egyre inkább keresik azokat az innovatív megoldásokat, amelyek megkülönböztethetővé teszik márkájukat, miközben növelik a megtérülést és hűségük alapján optimalizálják a vásárlói élményeket" – mondta Thomas Kurian az Oracle termékfejlesztési vezetője. „A Maxymiser segítségével az Oracle Marketing Cloud megoldás használatával, a vállalatoknak nem kell tovább találgatniuk, hiszen pontosan tudni fogják, mit szeretnének vevőik a digitális csatornáikon és eszközeiken."
„Küldetésünk, hogy képessé tegyük ügyfeleinket az adatok tudományos használatára, és a módszeres tesztek, kutatások és előrejelzések segítségével előre tudják, hogy mit akarnak vevőik, ezáltal egyedileg szabott élményekkel és tartalommal lássák el őket" – mondta Tim Brown, a Maxymiser ügyvezető igazgatója. „Izgatottan várjuk az Oracle vállalatához való csatlakozást, és a Maxymiser funkcióival teljessé szeretnénk tenni az Oracle Marketing Cloud megoldását.