EuroAstra

Budapest a szemünk előtt – városkommunikációs fotókampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

Friss, kortárs szemléletű fotókkal népszerűsíti Budapestet az egy hónapos, Budapest a szemünk előtt elnevezésű városkommunikációs fotókampány és kiállítás.

 

Friss, kortárs szemléletű fotókkal népszerűsíti Budapestet az egy hónapos, Budapest a szemünk előtt elnevezésű városkommunikációs fotókampány és kiállítás.

 

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ óriásplakátjai az ország 400 pontján jelennek meg 15 rendhagyó városfotóval. A változatos képanyag a szakmai zsűri által kiválasztott, 3 népszerű városfotográfus munkáiból állt össze, Budapest legszebb látképéről pedig Facebook közönségszavazás dönt.

 

Megmutatni a folyton változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira – a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ezzel a céllal indította "Budapest a szemünk előtt"elnevezésű városkommunikációs kampányát, amelyben a közösségi médiában népszerűvé vált budapesti városfotográfusok munkái mutatkoznak be országszerte, összesen 400 óriásplakáton.

 

Az augusztus 1-jétől egy hónapon át tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan kiválasztott képei szerepelnek, 15 fotón bemutatva klasszikus budapesti helyszíneket – fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.

 

A Budapest a szemünk előtt kampányban szereplő fotókat szakmai zsűri választotta ki:

– Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál-és Turisztikai Központ ügyvezető igazgatója mellett

– Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője,

– Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője,

– Ács Zoltán újságíró, a Design Terminál inkubációs programjának vezetője,

– Radisics Milán, a National Geographic fotósa és a SocialDaily portál alapítója,

– Batta Barnabás trendkutató, a Mitte Communications stratégiai igazgatója, illetve

– Misetics Mátyás, a Várfok Galéria fotóművésze és a Mitte Communications kreatív igazgatója vettek részt a változó, fiatalos Budapestet legjobban reprezentáló képek kiválasztásában.

 

A 15 fotóra a "Budapest a szemünk előtt" közösségi oldalán lehet szavazni augusztus 31-ig. A fotográfiai kampány zárásaként 2014. szeptember 3-án a Bálnában a szavazókat értékes nyereménnyel díjazzák. A teljes fotógyűjtemény szeptember 15-ig ugyanitt, a Bálnában tekinthető meg.

 

Az imázskampány – a központ tervei szerint – hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezéseibe illeszkedik: a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott elképzelést.

 

https://www.facebook.com/budapestaszemunkelott

http://budapestinfo.hu/

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük