Cindy Crawford Floridában állt a DEICHMANN kamerái elé – A szupermodell március 15-től mutatja be az új 5th Avenue cipőkollekció
Cindy Crawford 2009 őszén mutatta be először kiváló minőségű őszi/téli 5th Avenue márkájú kollekcióját a DEICHMANN-nál. A vásárlók körében annyira népszerű volt, hogy a cég igazgatója, Heinrich Deichmann kimondottan pozitív eredményként értékelte: "Cégünk számára a 2009-es év jó év volt.
Cindy Crawford 2009 őszén mutatta be először kiváló minőségű őszi/téli 5th Avenue márkájú kollekcióját a DEICHMANN-nál. A vásárlók körében annyira népszerű volt, hogy a cég igazgatója, Heinrich Deichmann kimondottan pozitív eredményként értékelte: "Cégünk számára a 2009-es év jó év volt.
Ebben észrevehetően nagy szerepet játszott a Cindy Crawforddal való együttműködés." A DEICHMANN-csoport piacvezető szerepet tölt be Európában. Az előző évben 9%-kal, 3,4 Mrd. euróra növelte bevételét és 138 M. pár cipőt adott el.
2010. március 15.-től indul Cindy Crawford új TV szpotja, mely Magyarország és Európa különböző tv csatornáin lesz látható. Ezzel egy időben érkeznek a cipők a boltokba.
Ez alkalommal Miami, Florida szolgált a forgatás helyszínéül. Az új szpotban Cindy megmutatja, mindegy, hogy a strandon, a városban, vagy egy partin vagyunk, a jól megválasztott cipő mindig jó megjelenést kölcsönöz. Ez esetben a cipők természetesen az új kollekciójának részei. Miközben a szpot a nyár hangulatát idézi, az év eleji forgatáson 5 °C volt, ami meglehetősen frissnek mondható. Számtalan hősugárzót és takarót tartottak készenlétben, hogy Cindy számára a "nyári forgatás" ne megfázással végződjön.
A forgatás végén Cindy Crawford elárulta, hogy számára a cipők nem csak a kamera előtt játszanak fontos szerepet: "Azt hiszem, körülbelül 100 pár cipő van a szekrényemben, de pontosan még sosem számoltam meg." Cindy tanácsa a divatorientált nőknek: "Természetesen megnézem a divatmagazinokat, figyelem a dizájnerek munkáit és azokból merítek ötleteket. De tudni kell, hogy nem minden illik hozzád, amit meglátsz. Meg kell tanulnod megfelelően megítélni magadat, és jól kell érezned magad abban, amit viselsz."
Cindy még valamit elárult az egyik forgatási szünetben a díszletek között: "Még ma is odafigyelek arra, hogy mire mennyit költök. Egyszerű körülmények között nőttem fel. Ezt sosem felejtem el."
A szpot
A 30 másodperces szpotot a Tempomedia gyártotta. A rendezői teendőket ismét Jake Nava rendező látta el, akivel a DEICHMANN a korábbi kampányok során is sikeresen működött együtt. A koncepció a düsseldorfi Grey ügynökségtől származik.
A szpotot 2010. március 15-től sugározzák Magyarország különböző csatornái. Ezenkívül Ausztriában, Lengyelországban, Szlovákiában, Németországban, Csehországban, Szlovéniában, Romániában, Svédországban, Olaszországban, Törökországban, Svájcban és Hollandiában is látható lesz. A kollekciót Európa-szerte újra reklámozzák majd az üzletekben, hirdetésekben, prospektusokban és az interneten.
A kollekció
A 2010-es tavaszi/nyári 5th Avenue kollekció 40 modelljét Cindy személyesen válogatta össze. Ezek "Cindy Crawford Collection by 5th Avenue" címkével találhatók meg a DEICHMANN üzletekben. Balerinák, platós talpú körömcipők a legfinomabb nappabőrből és puha velúrból ugyanúgy a kollekcióhoz tartoznak, mint a világosbarna, nyárias rózsaszín, szilva, piros és a klasszikus fekete színű divatos szandálok. Divatos részletek: csatok, szegecsek, keskeny és széles pántok dobják fel a modelleket és vonzzák magukra a tekintetet. Cindy abszolút kedvencei a magas sarkú peep-toe-k és a pántos modellek. Egyszer elegáns és egyszerű fekete, máskor divatos csatokkal dekorált és színes: petrol, konyak vagy szürke. A lábfejen bokáig érő felsőrésszel készült modellekkel válik a kollekció teljes egésszé. A modellek árai 7.990 Ft-tól 12.900 Ft-ig terjednek.
Az amerikai szupermodell megtestesítője – Cindy Crawford
A divatos stílusikon, akinek minden élethelyzetben – mindegy, hogy elegáns stílusban, vagy lazán farmerben – jó alakja van, több mint két évtizede nők millióinak a példaképe. Mostantól a cipődivatra is nagy hatással van.
A topmodell neve a fitness és wellness területén is ismert. Videóival rengeteg embert motivált arra, hogy tegyenek valamit az egészségükért, és a jobb közérzetért. A kifutókon a világ leghíresebb divattervezőivel – Karl Lagerfeld, Ralph Lauren vagy Dolce & Gabbana – dolgozott együtt. Számos alkalommal szerepelt a legfontosabb nemzetközi magazinok – Vogue, Elle, Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Vanity Fair – címlapján, és képviselte a 90-es évek női divatját. 2002-ben a People magazin a világ 50 legszebb embere közé sorolta. 2006-ban a Maxim magazin HOT 100-as listáján a 26. helyet foglalta el. A divatipar számos kiemelkedő képviselője elismerően nyilatkozik az eszéről, bájáról és a profizmusáról.