Itt az első magyar post it-es stop motion reklám
2 perc olvasás2009. Augusztus 10-én került adásba a Vodafone új TV spot-ja, amely újdonság a maga nemében a hazai reklámok között. A stop motion és a speciális utómunka keverésével készült mű külföldi és magyar alkotók együttműködése nyomán jött létre.
2009. Augusztus 10-én került adásba a Vodafone új TV spot-ja, amely újdonság a maga nemében a hazai reklámok között. A stop motion és a speciális utómunka keverésével készült mű külföldi és magyar alkotók együttműködése nyomán jött létre.
A film zenéjét a népszerű Zagar zenekar szolgáltatta.
A Vodafone új vezeték nélküli internet-ajánlatában látható az a különleges technikai kivitelezés, amire magyar reklámban eddig még nem nagyon volt példa.
„Mi a hagyományos stop motion technikához képest abban tértünk el, hogy csak bizonyos tárgyakat és beállításokat fotóztunk meg, nem minden külön lépést. Az így kapott anyagból speciális utómunkával raktuk össze a végleges anyagot"- mondta Ketzer András, a film rendezője, aki az angliai székhelyű Joyrider animációs filmstúdió munkatársa.
Mivel Magyarországon ilyen jellegű post it-es stop motion eljárással nem készült még reklámfilm, ezért az alkotók kikérték egy szakember, Bang-Yao Liu, taiwani filmes véleményét, aki hasznos technikai tanácsokkal szolgált a munka egyes fázisai során.
Az audiovizuális élményt a nemzetközileg is ismert és népszerű Zagar formáció Bossa Astoria című száma teszi még hatásosabbá.
A több száz post it felhasználásával készült TV spot augusztus 10-én került először adásba és hat héten át lesz látható több csatornán is.
A stop motion egy olyan animációs technika, mely során állóképek sorából készül mozgókép. A rögzített képeket egymás után sorba rendezve töredezett mozgókép lesz a végeredmény.