KETTŐS PRÉMIUM STRATÉGIÁVAL TÖR A FELSŐKATEGÓRIÁS TELEVÍZIÓK PIACÁNAK ÉLÉRE AZ LG
5 perc olvasásBemutatta új, 2015-ös globális TV-választékát az LG Electronics (LG) Szöulban. A vállalat ezzel párhuzamosan meghirdette Dual Premium elnevezésű, az OLED és a PRIME UHD technológiára alapuló stratégiáját, amely alapján az idei televíziós termékpaletta is a felső kategóriára fókuszál. Az LG biztos abban, hogy a stratégia eredményeként OLED tévéivel vezető pozíciót biztosíthat magának a prémium kategóriás televíziók globális piacán, miközben tovább bővíti e körbe tartozó készülékkínálatát, növelve PRIME UHD modelljeinek piaci lehetőségeit is.
Bemutatta új, 2015-ös globális TV-választékát az LG Electronics (LG) Szöulban. A vállalat ezzel párhuzamosan meghirdette Dual Premium elnevezésű, az OLED és a PRIME UHD technológiára alapuló stratégiáját, amely alapján az idei televíziós termékpaletta is a felső kategóriára fókuszál. Az LG biztos abban, hogy a stratégia eredményeként OLED tévéivel vezető pozíciót biztosíthat magának a prémium kategóriás televíziók globális piacán, miközben tovább bővíti e körbe tartozó készülékkínálatát, növelve PRIME UHD modelljeinek piaci lehetőségeit is.
Az LG most bemutatott új OLED tévéi között szerepelnek az 55, 65, és 77 hüvelykes, ívelt, illetve sík képernyős típusok. A vállalat emellett ismertette „ABCD" koncepcióját is, amely angol szavak kezdőbetűiből képezve a formabontó LG OLED kijelzők főbb előnyeit jeleníti meg:
- Látószög (A – angle): az ívelt LG OLED televíziók minden képpontja ideális távolságra esik a néző szemétől, ezzel egyedülálló képélményt biztosítanak
- Fekete (B – black) és szín (C – color): az LG OLED TV portfóliója számos innovatív funkciót és fejlesztést alkalmaz, így többek közt az LG szabadalmazott WRGB OLED technológiáját is, amely a tökéletes feketét, élénk színeket és végtelen kontrasztarányt szavatol
- Dizájn (D – design): az LG Art Slim dizájnfilozófiája a lehető legvékonyabb tévékre fókuszál az egyszerű és tiszta vonalak jegyében.
Az LG OLED televíziója éppen a csúcsminőségű, innovatív megoldások kombinációjának köszönhetően nyerte el januárban a Best of CES díjat a nemzetközi szakmai kiállítás termékkategóriájában. A mind magasabb minőségű tartalmak bővülésétől az LG a kimagasló minőségű OLED TV-k eladásának növekedését várja – az igényesebb fogyasztók ugyanis mindinkább olyan technológiát keresnek, amely alkalmas ezen tartalmak megjelenítésére. Az LG emiatt 5-ről 10 tagúra bővíti Koreában az OLED termékpalettát, hogy a vásárlók mind szélesebb köre számára tegye elérhetővé a kiemelkedő minőséget.
A felső kategóriába tartozó LG PRIME UHD TV-k olyan megoldásokat tartalmaznak, mint a ColorPrime technológia, az ULTRA Luminance (ULTRA fényerő), a 4K IPS panel és az úgynevezett Prime Mastering Engine (Prime Mastering képjavító áramkör) – mindezt annak érdekében, hogy az otthoni tévézés a mozizáshoz hasonló, prémium élményt jelentsen.
A ColorPrime a foszfor alapú LED-ek változatos színeinek alkalmazásával bővíti a képernyő színskáláját, mélyebb képet és valódi színeket biztosítva ezáltal. Az ULTRA Luminance technológia folyamatosan elemzi a vetített tartalom legélénkebb és legsötétebb elemeit, majd ez alapján változtat a fényerőn és a felbontáson az optimális megjelenítés érdekében. Az LG 4K IPS panel részletgazdag képeket és rendkívül széles betekintési szöget biztosít, a Prime Mastering Engine pedig optimalizálja a televízió beállításait a prémium képminőség érdekében.
Az LG PRIME UHD TV-re (55UF9500) jellemző, rendkívül vékony megjelenés, 8,5 milliméteres vékonyságot jelentő UltraSlim Design (papírvékony kialakítás) a piacon is egyedülálló, hiszen a legtöbb versenytárs készülék 40-50 milliméter vastag. Az LG integrált, Auditorium Stand (akusztikus talp) színében is harmonizál a TV kávájának fémes felületével, illetve a Harman/Kardon audiotechnológia részeként hangvisszaverő felületként funkcionál.
Az LG új, webOS 2.0 okostévés operációs rendszere a cég rendkívül sikeres webOS kezelői felületének továbbfejlesztett verziója. A webOS eredetileg is a televíziózás élményét egyszerűsítő megoldásként született. Töretlen népszerűségét jelzi, hogy az LG várakozásai szerint idén az első félév során egymillió darab webOS platformot használó okostévét fog eladni. „Nagy reményekkel jelentjük be sokszínű TV-kínálatunkat, amely kimagasló képminőségével kifejezi azt, amit mi a felső kategóriáról gondolunk" – mondta Brian Kwon, az LG Electronics Home Entertainment Company elnök-vezérigazgatója. „Az LG OLED és PRIME UHD TV-k hozzájárulnak ahhoz, hogy mind több vásárló azonosítsa az LG márkát a kompromisszumok nélküli képminőséggel. Az egyedülálló otthoni szórakoztatóelektronikai megoldásokkal az LG már most kedvező pozíciót foglal el a prémium kategóriájú televíziós szegmens piacvezetőjeként."
A cég március végétől mutatja be prémium TV készülékeit a tengerentúli piacokon.