Már 400 ezer T-Home tévé-előfizető
2 perc olvasásA T-Home tévé-előfizetőinek száma a napokban elérte a 400 ezret. Ezzel a vállalat újabb lépést tett afelé, hogy – a képernyővállalatra vonatkozó stratégiai terveit megvalósítva – minőségi szolgáltatóként, a hazai távközlési piac minden területén vezetőként legyen jelen.
A T-Home tévé-előfizetőinek száma a napokban elérte a 400 ezret. Ezzel a vállalat újabb lépést tett afelé, hogy – a képernyővállalatra vonatkozó stratégiai terveit megvalósítva – minőségi szolgáltatóként, a hazai távközlési piac minden területén vezetőként legyen jelen.
A Magyar Telekom T-Home márkájának „képernyő-szolgáltatásai" közül a műholdas T-Home Sat TV, valamint a T-Home IPTV televíziós szolgáltatások megrendeléseinek száma az elmúlt hónapokban dinamikusan emelkedett, és a T-Home Kábel TV szolgáltatás iránt is változatlanul élénk a kereslet.
A növekedés egyrészt a T-Home márka sikeres piaci bevezetésének, másrészt annak köszönhető, hogy a Magyar Telekom a hazai piacon egyedülállóként működik úgynevezett három képernyős vállalatként: vagyis jelenleg kizárólag ez a cég nyújt együtt vezetékes és – a T-Mobile márkája révén – mobil hálózaton tévét, internetet és telefont , otthon és bárhol.
A T-Home Sat TV szolgáltatás kedvező piaci fogadtatásában kiemelkedő szerepet játszik annak digitális hang és képminősége, széles csatornaválasztéka, elektronikus műsorújságja, a HD minőségben elérhető csatornák esetében HD-minősége, és nem utolsó sorban a versenyképes ára.
A T-Home márka bevezetésével a hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító T-Home IPTV interaktív televíziós platform is új lendületet kapott, amely többek között az olyan forradalmi újdonságoknak köszönhető, mint a megállítható, visszatekerhető élő televíziós adás, az elektronikus műsorújság, a több mint 700 mozifilmet akár már tévépremier előtt kínáló Videotéka (VoD), a gyerekzár, a választható nyelv, az előre programozható műsorrögzítési lehetőség.