EuroAstra

Mi inspirálja Önt ma?

A felhasználók által generált banner jelenleg 56,000 cm hosszú: több mint fél kilométer hosszan követik egymást az inspiratív képek ezrei, amelyek 11 különböző országból érkeztek a kampány első 60 napja alatt.

A felhasználók által generált banner jelenleg 56,000 cm hosszú: több mint fél kilométer hosszan követik egymást az inspiratív képek ezrei, amelyek 11 különböző országból érkeztek a kampány első 60 napja alatt.

Összességében mintegy 6,000 felhasználó csatlakozott eddig a „Live Inspire" versenyhez, amelyet az Intesa Sanpaolo Csoport a magyar leányvállalatával, a CIB Bankkal (www.cib.hu) együtt kezdeményezett, hogy támogassa új termékét, a CIB VISA INSPIRE bankkártyát, amely az Intesa Sanpaolo csoport leánybankjainak több mint 9000 készpénzkiadó automatájából (ATM-ből) biztosít díjmentes készpénzfelvételt 11 külföldi országban. Abból az alkalomból, hogy megszületett az inspiráció első fél kilométere, az Intesa Sanpaolo Csoport egy különleges, beágyazható videót tett közzé a „Live Inspire" verseny hivatalos YouTube csatornáján.

 

A fotópályázat, amely május elején kezdődött és július 31-ig tart, arra hivatott, hogy online felhasználókat vonjon be egy különleges cél megvalósításába: minden idők leghosszabb bannerét kívánják a kezdeményezők megalkotni a „Mi inspirálja Önt ma?" szlogen jegyében, amely a mindennapokat feldobó, a korlátokkal mit sem törődő inspirációt hirdeti.

A banner sajátos módon mutatja meg, hogy mit éreznek a felhasználók akkor, amikor az Inspirációról van szó. Azok alapján, amit a felhasználók eddig a www.liveinspire.com-ra küldtek, kirajzolódik egy preferencia-sorrend: érdekes például, hogy a természet a legnépszerűbb téma, ezen belül is a napfelkelte és a napnyugta vezetnek, és rögtön utánuk következnek a virágok és a házi kedvencek, majd az emberek, olyan összefüggésben, mint barátság, szerelem és empátia. Szép számmal vannak önarcképek és utazási élmények is a beküldött képek között.

 

Pár hét maradt már csak a kezdeményezés végéig: a verseny lezárta után egy minősített zsűri választja ki az országonkénti legjobb képet (a részt vevő országok: Albánia, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Magyarország, Románia, Oroszország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna és Egyiptom) az 5 legtöbb szavazatot kapott kép közül. A tizenegy végső győztes egy-egy Inspiráló Utazást nyer, amely egy idei, hatnapos exkluzív utazás két személyre Észak-Olaszországba, az Intesa Sanpaolo Csoport hazájába. Ez egy különleges alkalom lesz arra, hogy a nyertesek felfedezzék a világ egyik legszebb országát, és közvetlenül megtapasztalják a helyi emberek vendégszeretetét.

 

Sokat ad a kampány sikeréhez a Live Inspire platform mobil verziója is: az Apple és Android eszközökre ingyenesen letölthető „Live Inspire" alkalmazás segítségével mintegy 1,300 felhasználó töltött fel az inspiráció jegyében elkapott pillanatot a „Live Inspire" bannerre okostelefonján keresztül.

 

És végül néhány szó a „Live Inspire" Facebook oldalának (www.facebook.com/live.inspire) lenyűgöző eredményéről. Az Intesa Sanpaolo Csoport gyakorlatilag a semmiből hozta létre az inspiráció híveinek nemzetközi közösségét – kevesebb mint négy hónap alatt több mint 106,000 rajongó jelölte be a kampány Facebook oldalát. Ezzel egy olyan virtuális tér jött létre, ahol a világ különböző részein élő emberek megoszthatják egymással a leginspiratívabb gondolataikat és tapasztalataikat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük