EuroAstra

Mobilmarketing megoldás már a kulturális kommunikációban is

 operahazbp.thumbnail

Magyarországon a kulturális kommunikációban először az Operaház egészítette ki hagyományos marketingkommunikációját a jövőbemutató megoldással. A megoldást a hd Open! szállította.

 operahazbp.thumbnail

Magyarországon a kulturális kommunikációban először az Operaház egészítette ki hagyományos marketingkommunikációját a jövőbemutató megoldással. A megoldást a hd Open! szállította.

Az Operaház kiválasztott egy modern előadást és ehhez választotta az új típusú kommunikációs megoldást. Az elérni kívánt közönség jól targetálható volt, így a több mint hétszázezer adatot tartalmazó, 84 féle paraméter szerint szűrhető adatbázisból leszűrtük a potenciális célcsoportot. Ezzel párhuzamosan készítettünk egy négy képből álló grafikát, amely információkat adott az előadásról és a kép felhasználásáról. A grafikát egy "készülékbeírányítási" rendszeren keresztül küldtük ki, így minden készüléktípusnak megfelelően optimalizálva érkezett meg a kijelzőre. Aki bemutatta a pénztárnál a telefonján elmentett grafikát az egyedi áron vásárolhatta meg jegyét. 

A kampányt követően a tapasztalatunk: a mobilmarketing nem helyettesítheti a hagyományos kommunikációs eszközöket de hatékony kiegészítése annak. Több aspektusból mérhető és a felhasználók valós reakciói alapján újra megszólítható a potenciális személy. A kuponakciónak köszönhetően láthatóan megnőtt a nézőszám az előadáson, ezért az Operaház mobilkommunikációs fejlesztése nem áll meg. Az operakedvelők telefonjuk segítségével kerülhetnek majd egyre közelebb az Operaházhoz, az előadásokhoz, a művészekhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük