EuroAstra

Nagy sikerrel nyitotta meg második budapesti márkaboltját a The Body Shop

2012 május 19-én hatalmas érdeklődéssel fogadták a vásárlók a The Body Shop második márkaboltjának megnyitását az Allee  Bevásárlóközpontban. A The Body Shop az üzletnyitás alkalmából különleges, nagyértékű ajándékcsomaggal kedveskedett az első 100 vásárlónak. Az üzletnyitási promóció során az érdeklődők kedvence a pink grapefruit és a shea illatú tusfürdők, valamint a málnás és a guava ízű Born Lippy ajakápolók voltak.

2012 május 19-én hatalmas érdeklődéssel fogadták a vásárlók a The Body Shop második márkaboltjának megnyitását az Allee  Bevásárlóközpontban. A The Body Shop az üzletnyitás alkalmából különleges, nagyértékű ajándékcsomaggal kedveskedett az első 100 vásárlónak. Az üzletnyitási promóció során az érdeklődők kedvence a pink grapefruit és a shea illatú tusfürdők, valamint a málnás és a guava ízű Born Lippy ajakápolók voltak.

A vállalat hazai jelenléte óta a legkelendőbb termék az ínycsiklandó Chocomania tusfürdő. Emellett rendkívül népszerűek még a shea és a mango tusfürdők, olyannyira, hogy az összes eddig eladott tusfürdőből négy és fél fürdőkádat lehetne színültig megtölteni. A tusfürdők mellett a vásárlók toplistáján a The Body Shop által feltalált testvajak szerepelnek – elsősorban a Chocomania, a shea és a moringa -, melyek  értékesített darabjait egymás tetejére téve egy 100 méteres oszlopot lehetne formázni, ami még a londoni Big Ben óratorony magasságát is túlszárnyalja. További érdekesség, hogy az eddig Magyarországon elkelt Chocomania testvajakhoz közel 2000 kakaóbabot és 4500 sheadiót használtak fel.

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.363646467029890.85005.268634166531121&type=1

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük