Napi 1 millió percet YouTube-oztak tévéjükön a UPC ügyfelei az ingyenes TV Apps szolgáltatással
3 perc olvasásRövid idő alatt minden várakozást felülmúló népszerűségre tett szert a UPC ügyfeleinek az az új lehetősége, hogy YouTube videókat nézzenek tévéjükön a díjmentes UPC TV Apps szolgáltatással. A UPC Magyarország mai bejelentése szerint tévés szolgáltatásával a YouTube nézettsége már az első három hónapban meghaladta a napi 1 millió percet. A bevezetés első szakaszát követően a vállalat tovább folytatja a fejlesztéseket, hogy ez év végéig minden UPC digitális kábeltévés előfizető internetes tartalmakat is elérhessen a tévéjén.
Rövid idő alatt minden várakozást felülmúló népszerűségre tett szert a UPC ügyfeleinek az az új lehetősége, hogy YouTube videókat nézzenek tévéjükön a díjmentes UPC TV Apps szolgáltatással. A UPC Magyarország mai bejelentése szerint tévés szolgáltatásával a YouTube nézettsége már az első három hónapban meghaladta a napi 1 millió percet. A bevezetés első szakaszát követően a vállalat tovább folytatja a fejlesztéseket, hogy ez év végéig minden UPC digitális kábeltévés előfizető internetes tartalmakat is elérhessen a tévéjén.
Az idén május végén bevezetett UPC TV Apps szolgáltatás különböző internetes tartalmakhoz biztosít díjmentes hozzáférést kényelmesen, a tévékészülék képernyőjén, a TV-távirányítóval kezelhető applikációkon keresztül, akár internet-előfizetés nélkül is. Az innovatív felhőalapú technológia alkalmazása révén a UPC előfizetői a már meglévő digitális HD médiaboxukat használhatják átalakítás nélkül az online világhoz való kapcsolódásra és a világon elsőként a YouTube elérésére is.
Eddig már a HD médiaboxszal rendelkező UPC előfizetők több mint fele elkezdte használni a szolgáltatást. A jelenleg elérhető több mint húsz applikáció közül a YouTube videók milliárdjait elérhetővé tevő alkalmazás bizonyult a legnépszerűbbnek. A túlnyomó többség aktívan használja tévéjén a YouTube-ot, hiszen mintegy kétharmaduk visszatérő módon kapcsol oda, és összességében már meghaladták a napi 1 millió percnyi felhasználást is. Az alkalmanként eltöltött meglehetősen hosszú, átlagosan 45 percnyi idő és az online videó nézés összesített megoszlása azt mutatja, hogy az új szolgáltatás az előfizetők többségének otthonában hasznosan és jól egészíti ki a hagyományos tévénézést.
Severina Pascu, a UPC Magyarország vezérigazgatója elmondta: „örömünkre szolgál, hogy sikeresnek bizonyult a YouTube legelső bevezetése Cloud TV technológiával a már meglévő set-top boxokra. A továbbiakban még több előfizetőnk számára tesszük ezt elérhetővé, és tovább folytatjuk a tévézés megújítását, teljesítve ügyfeleink új igényeit arra, hogy bármilyen tartalmat bármikor bármilyen eszközön elérhessenek."