Nepáltól az iPad-ig
A tradicionális múlt és a futurisztikus jövő világát egyesíti a Sixt AG. Míg a világ tetején a hagyományairól híres Nepálban megnyitotta legújabb franchise irodáját, addig több tízezer kilométerre új alkalmazással jelent meg a nemrég piacra dobott Apple iPad-jén.
A tradicionális múlt és a futurisztikus jövő világát egyesíti a Sixt AG. Míg a világ tetején a hagyományairól híres Nepálban megnyitotta legújabb franchise irodáját, addig több tízezer kilométerre új alkalmazással jelent meg a nemrég piacra dobott Apple iPad-jén.
Októbertől a világ egyik legemelkedettebb szellemiségű országában is garantált a világszerte megszokott Sixt nyújtotta kényelem és kiszolgálás. A Regina Sixt és Ann-Kathrin Bauknecht Nepál tiszteletbeli konzulja által kötött megállapodásnak köszönhetően újabb taggal bővült a Sixt franchise irodák köre. Az autókölcsönző által kínált szolgáltatás az európai mintához hasonlóan a kis ország repterén, illetve fővárosában, Kathmanduban vehető igénybe. A hagyományos autóbérlésen túl a Sixt, ezúttal exkluzív sofőrszolgálatot is biztosít, jól képzett, angolul beszélő sofőrökkel.
A 9 Nepal elnevezésű vállalatcsoporttal kötött megállapodásunknak köszönhetően, a Sixt tovább folytatja ázsiai térhódítását- tájékoztatott Detlef Krehahn, a Sixt Franchise igazgatója. „Igazán nagy öröm számunkra, hogy Nepálban nyithattunk irodát, hiszen ezzel új üzleti és turisztikai desztinációt vonhattunk be a portfóliónkban, így még teljesebb körű szolgáltatást biztosítva a már meglévő kínai, indiai és szingapúri ügyfeleinknek."-tette hozzá Mr. Krehahn.
Míg a Sixt AG az első autókölcsönző, mely Nepálban internetes foglalási lehetőséget biztosít ügyfeleinek, addig nyugat-európában szintén az első között kínál alkalmazásokat az Apple legújabb táblagépein. Az alkalmazás, mely az Apple App Store-ból egyszerűen letölthető lehetővé teszi az autókölcsönző ügyfelei számára, hogy foglalásaikat a tökéletesen kifejlesztett képi megjelenítésnek köszönhetően gyorsan és egyszerűen bonyolíthassák le, akár utazás közben, akár otthonról. Tetszetős menü vezeti végig az ügyfelet az autókölcsönzés lépésein, az ország kiválasztásától a megfelelő gépkocsi megjelöléséig. Továbbá, a teljes Sixt flotta áttekintésén túl lehetőség van biztosítás vagy navigációs rendszer igénylésére is. Ugyanakkor a MySixt varázsló segítségével saját profilt is létrehozhat a leendő ügyfél. A Sixt kártya és az ügyfél kód az alkalmazáson keresztül közvetlen hozzáférést biztosít mind a vállalati, mind pedig a lakossági partnerek számára. A rendszerbe épített GPS segítségével valamennyi Sixt iroda, valamint töltőállomások, szállodák és térképformátumok is elérhetők. Bár az iPad alkalmazás egyelőre csak angol, német és francia nyelven érhető el a szakemberek dolgoznak a további nyelvválasztási lehetőségen is.
A Sixt ismét bebizonyította, hogy miért is piacvezető az autókölcsönzői piacon- nyilatkozta Konstantin Sixt, a Sixt AG Internet részlegének vezetője. „Célunk, hogy bárhol és bármikor gyors, rugalmas és kényelmes autóbérlést biztosítsunk partnereinknek"- tette hozzá a részleg vezetője.