EuroAstra

SPECIÁLIS SZURKOLÓI SZÍV A TELEKOMTÓL

Egész nyarat átívelő sportkampányt indított a Telekom, amely során ­a legkorszerűbb technológiát, az innovációt és az emberi érzéseket összekapcsolva igyekszik áthidalni a sportolók és az értük rajongók közti távolságot.  A „Szurkolói szív" megoldás segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak.

 

Egész nyarat átívelő sportkampányt indított a Telekom, amely során ­a legkorszerűbb technológiát, az innovációt és az emberi érzéseket összekapcsolva igyekszik áthidalni a sportolók és az értük rajongók közti távolságot.  A „Szurkolói szív" megoldás segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak.

 

A Telekom, a nagy nyári nemzetközi sportversenyekre készülődve, a magyar sport jelenlegi legjobbjait – a kézilabda Bajnokok Ligája döntő csatáira készülő kézilabdásokat, a nagy európai meccsekre készülő Ferencváros válogatott focistáit, vagy a riói versenyekre edző, Telekom által támogatott Magyar Olimpia Csapa tagjait – segítve különleges alkalmazást alakított ki.

 

Az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül egy gombnyomás segítségével bárki elküldheti virtuális szívdobbanását – ezzel jelezve a rajongását, szurkolását, támogatását a versenyzők, a csapatok felé, ezáltal is támogatva őket a felkészülésben és a lehető legjobb eredmények elérésében. Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.

 

A kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.

 

A Telekom évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez járult hozzá. Eszközein, szolgáltatásain és általa szervezett vagy támogatott események révén azon dolgozik, hogy közelebb hozza egymáshoz a bajnokokat és az értük szurkolókat.

 

A Szurkolói szív működését itt, a Telekom sportkampányának filmjét ezen az oldalon, a nyári sportkampányra kialakított speciális ajánlatokat pedig itt lehet megnézni.

 

———-

A kampány tévé, OOH, online, instore, social media felületeken látható.

Megbízó: Magyar Telekom
Lakossági marketingigazgató: Mohamed Elsayad
Lakossági kommunikációs osztályvezető: Juhász Péter Tibor
Marketingkommunikációs szakértő: Ábrahám Zsuzsanna

 

Reklámügynökség: DDB Budapest

Kreatívigazgató: Andrew Kontra

Art director: Carlos Ramas

Szövegíró: Vizi Balázs

Account: Balogh Timi, Urbán Ágnes, Palla Orsolya

Produkciós vezető: Kemenyiczki Alexandra

Produkciós cég: Moviebar Productions

Producer: Trepper Viktória és Turán Eszter

Rendező: Nadia Marquard Otzen

Operatőr: Erdély Mátyás

Gyártásvezető: Kukucska Zsolt

Utómunka: Focus Fox Stúdió

Vágó: Jancsó Dávid

Colorist: Vándor Ádám

VFX: Focus Fox Stúdió

Zene: Fodor Máriusz

 

Médiaügynökség: MEC

PR ügynökség: Uniómédia

Rendezvényügynökség: Offline

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük