Szilveszterkor is az online üzenetek voltak a legnépszerűbbek a Vodafone ügyfeleinél
2 perc olvasásAhogy karácsonykor, úgy szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására, így a jelentősen növekvő adatforgalom mellett a hagyományos hívások száma közel változatlan maradt, míg a szöveges üzenetek (SMS) száma 3,5%-kal csökkent az előző évihez képest.
Ahogy karácsonykor, úgy szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására, így a jelentősen növekvő adatforgalom mellett a hagyományos hívások száma közel változatlan maradt, míg a szöveges üzenetek (SMS) száma 3,5%-kal csökkent az előző évihez képest.
Az ünnepi időszakban (december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-én) összességében a Vodafone ügyfelei 13,2 millió SMS-t és 165 ezer MMS-t küldtek, és az előző évihez nagyon hasonlóan 17,8 millió hívást indítottak.
A hívások száma 0,7%-kal csökkent, ugyanakkor – valószínűleg a korlátlan csomagoknak és a családon belüli díjmentes hívások lehetőségének – a hívások átlagosan 15 százalékkal hosszabbak lettek, az MMS-ek száma pedig az ünnepi időszakban 26,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A mobilinternet-forgalom az öt ünnepi nap alatt közel 40%-kal haladta meg az egy évvel korábbi szintet.