EuroAstra

Szilveszterkor is az online üzenetek voltak a legnépszerűbbek a Vodafone ügyfeleinél

Ahogy karácsonykor, úgy szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására, így a jelentősen növekvő adatforgalom mellett a hagyományos hívások száma közel változatlan maradt, míg a szöveges üzenetek (SMS) száma 3,5%-kal csökkent az előző évihez képest.

 

Ahogy karácsonykor, úgy szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására, így a jelentősen növekvő adatforgalom mellett a hagyományos hívások száma közel változatlan maradt, míg a szöveges üzenetek (SMS) száma 3,5%-kal csökkent az előző évihez képest.

 

 Az ünnepi időszakban  (december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-én) összességében a Vodafone ügyfelei 13,2 millió SMS-t és 165 ezer MMS-t küldtek, és az előző évihez nagyon hasonlóan 17,8 millió hívást indítottak.

 

A hívások száma 0,7%-kal csökkent, ugyanakkor – valószínűleg a korlátlan csomagoknak és a családon belüli díjmentes hívások lehetőségének – a hívások átlagosan 15 százalékkal hosszabbak lettek, az MMS-ek száma pedig az ünnepi időszakban 26,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

 

A mobilinternet-forgalom az öt ünnepi nap alatt közel 40%-kal haladta meg az egy évvel korábbi szintet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük