Újabb 60 millió dollárhoz jutott a foodpanda csoport — A nemzetközi ételszállító tovább erősíti piaci pozícióját
3 perc olvasás
A foodpanda 60 millió dollár értékű tőkeinjekciót jelentett be társmárkáival, a hellofooddal és a Delivery Clubbal közösen. 2012-es alapítása óta a nemzetközi ételrendelő startup több mint 100 millió dollárral bővült.
A foodpanda 60 millió dollár értékű tőkeinjekciót jelentett be társmárkáival, a hellofooddal és a Delivery Clubbal közösen. 2012-es alapítása óta a nemzetközi ételrendelő startup több mint 100 millió dollárral bővült.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy megmutatkoznak a bizalom jelei és elismerik a sikereinket. Az új forrásokat a meglévő piacaink folyamatos bővítésébe fektetjük, további városok újabb éttermeivel lépünk partnerségre és folytatjuk a vevőkiszolgálás fejlesztését. Célunk, hogy mi legyünk a vezető ételszállító piactér, miközben biztosítjuk az ételrendelés lehető legkényelmesebb módját – helytől függetlenül." – mondta Ralf Wenzel, a vállalat globális ügyvezető igazgatója.
2013-ban a foodpanda/hellofood több mint 20 millió dollárt kapott a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, míg az iMENA Holdings 8 millió dollárt fektetett a vállalatba. 2014 februárjában újabb 20 millió dollár érkezett egy befektetői csoporttól, amelynek ugyancsak tagja volt a Phenomen Ventures. A jelenlegi finanszírozók között van a Falcon Edge Capital és a Rocket Internet AG is. A közelmúltban a cég felvásárolta a versenytárs Delivery Clubot, így az első számú ételszállítóvá vált az orosz piacon.
A foodpanda online és mobil platformjainak segítségével az éttermek növelhetik eladásaikat, miközben folyamatosan fejlődő technológiához és elemzésekhez jutnak. Miután a vásárlók online kiválasztják a kedvenc ételeiket, a cég közvetlenül az étteremhez juttatja el a rendelést, amely aztán leszállítja a kért ételt a vevőkhöz. A vállalat nemrég mutatta be új generációs mobil alkalmazását, amely minden jelentősebb mobil platformon elérhető.
A világ 46 országában van jelen az online ételrendelés szakértője, a foodpanda és partnercége, a hellofood. A foodpanda és a hellofood nyújtotta online szolgáltatásnak köszönhetően sokszínű ételkínálat tárul a fogyasztók elé az online felületen, illetve a napjainkban egyre népszerűbb mobiltelefonos applikáció segítségével is megrendelhetik ételeiket a felhasználók. A foodpanda és a hellofood ételrendelő szolgáltatása az alábbi országokban érhető el: India, Thaiföld, Indonézia, Pakisztán, Szingapúr, Malajzia, Vietnám, Tajvan, Banglades, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Kambodzsa, Oroszország, Lengyelország, Ukrajna, Magyarország, Románia, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Horvátország, Grúzia, Szerbia, Brazília, Ecuador, Mexikó, Argentína, Chile, Kolumbia, Peru, Szaúd-Arábia, Jordánia, Libanon, Katar, Nigéria, Marokkó, Kenya, Ghána, Szenegál, Elefántcsontpart, Ruanda, Tanzánia, Uganda, Algéria, Fülöp-szigetek és Hong Kong. http://www.foodpanda.com/
https://www.facebook.com/FoodpandaHungary