30 Tesco áruházban kóstolhatnak magyar almát a vásárlók hétvégén
A Tesco stratégiai partnerével, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel együttműködésben 30 áruházban állít fel almakóstoltató pultokat október 15-én, hogy közösen népszerűsítsék a magyar almát.
A Tesco stratégiai partnerével, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel együttműködésben 30 áruházban állít fel almakóstoltató pultokat október 15-én, hogy közösen népszerűsítsék a magyar almát.
Az áruházlánc számára az alma esetében is kiemelten fontosak a hazai szállítók: az áruházak polcaira kerülő gyümölcs közel 90 százaléka Magyarországról, elsősorban Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből származik. A szombati akció célja, hogy a vásárlók minél szélesebb körével ismertessék meg a kiváló minőségű magyar almát, és felhívják a figyelmet a hazai termelők támogatására.
Az elmúlt években a vállalat szoros kapcsolatot alakított ki a hazai termelőkkel: szállítóinak csaknem 80 százaléka magyar. A Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel 16 éve működik együtt a vállalat, az idei évtől pedig stratégiai beszállítói kapcsolatban állnak.
„16 éve dolgozunk együtt a Tescóval, az idei évtől már stratégiai beszállítóként. Értékeljük, hogy az áruházlánc helyet ad az ilyen kezdeményezéseknek is, ezzel támogatva a magyar szatmári alma népszerűsítését" – mondta dr. Kovács Oszkár, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezet igazgazósági elnöke.
A kóstoltatásban résztvevő áruházak:
Békéscsaba
Budapest Aréna Pláza
Budapest Bécsi
Budapest Budaörs
Budapest Campona
Budapest Csepel
Budapest Fogarasi Extra
Budapest Köki
Budapest Megapark
Budapest Pesti út
Budapest Pólus Extra
Budapest Váci Extra
Debrecen Extra
Eger
Érd
Esztergom
Gödöllő
Gyöngyös
Győr
Kaposvár
Miskolc Extra
Mosonmagyaróvár
Pécs
Sopron
Szeged Extra
Székesfehérvár
Szombathely
Tatabánya
Vecsés
Veszprém