Továbbra is a legjobb márkák között az UNIQA
3 perc olvasásA Superbrands program szakmai zsűrije ismét a legjobb magyarországi márkák közé választotta az UNIQA-t. A marketing, média és a tudományos élet prominens képviselőiből álló független szakmai bizottság 1800 jelölt közül választotta ki a Superbrand címre jogosultakat. Idén az elsők között sikerült a Business Superbrand minősítést is megkapnia a vállalatnak.
A Superbrands program szakmai zsűrije ismét a legjobb magyarországi márkák közé választotta az UNIQA-t. A marketing, média és a tudományos élet prominens képviselőiből álló független szakmai bizottság 1800 jelölt közül választotta ki a Superbrand címre jogosultakat. Idén az elsők között sikerült a Business Superbrand minősítést is megkapnia a vállalatnak.
A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ több mint 50 országában működik. A Superbrands-státuszt független szakértői bizottság adományozza a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban. A Szakértői Bizottság tagjai a márkákat a következő definíció alapján értékelték: "A Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek."
A vizsgált időszak 2007 májusától 2008 májusáig terjed.
Idén először útjára indul a Business Superbrand program is Magyarországon, mely a B2B márkák legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi márkákat, melyek elsősorban nem a nagyközönséget, a fogyasztókat célozzák, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak. Ezen program célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, melyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szférán belül.
Othmar Michl, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója 1500 magyarországi munkatársa nevében is kifejezte büszkeségét, amiért az UNIQA a titulust ismét kiérdemelhette. "Büszkeséggel tölt el a Superbrand 2008 és a Business Superbrand 2008 címek elnyerése. A Superbrand- minősítés nagy elismerés, és az, hogy sikerült újra elnyerni, azt bizonyítja, hogy képesek vagyunk hosszú távon is minőséget szolgáltatni és immáron nem csak a lakossági, hanem a vállalati szférában is. Ez egy olyan eredmény, melyhez valamennyi munkatárs minőségi munkájára szükség volt. A minőség fontos vállalati értékünk, mely most ilyen módon is megerősítést és elismerést nyert."
Az UNIQA Biztosító Zrt. az alapítása óta eltelt több mint 18 esztendő alatt a magyar piac hatodik legnagyobb biztosítótársaságává vált. Több mint 400 ezer vállalati és lakossági ügyféllel és az egész országra kiterjedő értékesítési hálózattal rendelkezünk. 2007. évi díjbevételünk meghaladta a 66 milliárd forintot. A biztosító 1990 óta van jelen Magyarországon, 2003 novemberétől UNIQA Biztosító Zrt. néven. Vállalatuk az egyik vezető közép-európai biztosítócsoport, az UNIQA Group Austria tagja. Az UNIQA- csoport közel 15.800 munkatárssal és üzletkötővel rendelkezik, díjbevétele 2007-ban meghaladta az 5,2 milliárd eurót. Fő tevékenységi területe Közép- és Kelet-Európa, ahol az évek során sok tapasztalatra tett szert, amely kiváló alapul szolgál a további dinamikus növekedéshez.