Reklámhét – A T-Mobile kreatív reklámversenyt hirdet
A Magyar Reklámszövetség ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet, amelynek rendezvényeire 2010. április 19. és 25. között Budapesten és hat vidéki városban kerül sor.
A Magyar Reklámszövetség ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet, amelynek rendezvényeire 2010. április 19. és 25. között Budapesten és hat vidéki városban kerül sor.
A T-Mobile nem csak kommunikációs partnerként áll a reklámszakma legfontosabb fóruma mellé, hanem kreatív reklámversennyel is hozzájárul a programokhoz.
A feladat egy integrált kommunikációs kampány koncepció szintű kidolgozása a T-Mobile mobilinternet népszerűsítésére a következő fő üzenettel: "Internet bárhol, bármikor, bárkinek." Az üzenetet termékajánlattal szükséges alátámasztani. A két megadott kötelező eszközre, amely a sajtóhirdetés és a tévészpot, megvalósítási terveket várnak. A pályázási határidő április 25.
A pályázat további, részletes feltételei a http://www.reklamhet.hu/ weboldalon olvashatók. A beérkezett pályázatok elbírálását szakértőkből álló független zsűri végzi. A fődíj 5 db napi belépő a Balaton Sound fesztiválra.
Bízunk benne, hogy idén nemcsak a szűkebben vett szakmát, hanem a kommunikáció iránt érdeklődő egyetemistákat is sikerül pályázatunkkal a Reklámhét és a szakmai gondolkodás részesévé tennünk – mondta Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője.