A CDSYS értékesíti Magyarországon a VeriSign tanúsítványokat
A VeriSign tanúsítványokat a Symantec Platina partnereként kizárólagosan a Compliance Data Systems Kft. értékesíti Magyarországon. A megállapodásnak köszönhetően magyar nyelvű regisztrációs támogatás és hazai számlázás egyszerűsíti a vállalatok adminisztrációs munkafolyamatait. A Symantec által tavaly megvásárolt VeriSign internetbiztonsági üzletága autentikációs megoldásokat fejleszt, illetve weboldalak számára biztonsági tanúsítványok kiadásával foglalkozik.
A VeriSign tanúsítványokat a Symantec Platina partnereként kizárólagosan a Compliance Data Systems Kft. értékesíti Magyarországon. A megállapodásnak köszönhetően magyar nyelvű regisztrációs támogatás és hazai számlázás egyszerűsíti a vállalatok adminisztrációs munkafolyamatait. A Symantec által tavaly megvásárolt VeriSign internetbiztonsági üzletága autentikációs megoldásokat fejleszt, illetve weboldalak számára biztonsági tanúsítványok kiadásával foglalkozik.
Az ügyfelek véleménye a honlapokról sokféle tényezőtől függ, de a megbízhatóság és a biztonság a nagyban hozzájárul minden weboldal megítéléséhez. A VeriSign Seal az egyik legismertebb és legmegbízhatóbb márka a piacon, több mint 100,000 weboldal használja – majdnem hatszor annyian, mint az utána következő vetélytársét. A CDSYS és a Symantec megállapodásának köszönhetően mostantól lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfelek magyar nyelven kapjanak a VeriSign tanúsítványok regisztrációjához támogatást illetve az adminisztráció is egyszerűsödik, hiszen a számlák is helyben kerülnek kiállításra.
SSL alapok: Mikor van szükség az SSL használatára és mit biztosít a tanúsítvány?
Két olyan fontos online biztonsági probléma van, amelyet az SSL tanúsítvány megoldhat:
– Azonosítás – bizonyítja a vállalat (vagy a szerver) eredetiségét online, illetve megteremti a bizalmas weboldal használatának körülményeit.
– Titkosítás – védelmet biztosít a weboldalakon megadott, illetve a szerverek között áramló adatoknak. Egy esetleges adatlopás esetén az adatok értelmezhetetlenek maradnak a megfelelő kulcs nélkül.
Ezeknek a problémáknak a megoldásával lehetőség nyílik az online üzleteknek, hogy megvédjék magukat a következő nem kívánt eseményektől:
– Becsapós weboldalak – a honlapok létrehozásának alacsony költsége és a weboldalak könnyű másolásának lehetősége miatt egyszerű olyan oldalakat készíteni, amelyek úgy néznek ki, mint a cég hivatalos honlapja. Tény, hogy az átverő művészek rengeteg bankkártya adatot loptak el a hivatalos oldalt utánzó weboldalak segítéségével.
– Adatlopás – Amikor az információk titkosítás nélkül kerülnek elküldésre, akkor lehetővé tesszük a hackerek számára, hogy megszerezzék ezeket a szenzitív vásárlói adatokat.
– Adatmódosítás – egy tranzakció adatai elfoghatóak és módosíthatóak út közben, rosszindulatúan, vagy akár véletlenül. Felhasználónevek, kártya adatok, pénznemek. A titkosítás nélkül elküldött adatok mind ki vannak téve a módosítás veszélyének.
Az SSL tanúsítvány gyakorlati alkalmazása
Először is az adatok kategóriáit nézve a leggyakoribb alkalmazás az internetes kereskedelmi vagy gazdasági adatok biztonságos adatátvitele. Azonban az azonosság lopási ügyek előfordulásának növekedésével a személyes azonosításra alkalmas adatok átvitelének megvédése még fontosabbá vált. Ebbe az adatcsoportba tartoznak a társadalombiztosítási adatok, e-mail címek, demográfiai adatok, illetve a felhasználók regisztrációs és belépési adatai.
Az alkalmazások és protokollok szempontjából az SSL tanúsítvány a következő területeken használható:
– Web szerverek
– Levelező szerverek
– Adatbázisok
– FTP oldalak
– Internetes chat
– NNTP
Emelkedőben az online biztonsági fenyegetések
Könnyen észrevehető folyamat, hogy az online biztonság egyre és egyre bonyolultabbá válik. Akár az online átverések és személyiséglopások az ügyfél oldaláról nézve, akár a behatolások, csalások, DoS támadások, spyware és adatlopások a vállalat szempontjából. Úgy tűnik, hogy ez a lista végtelen, és több mint ijesztő. Elég csak arra gondolni, hogy a nagyvállalatok 62%-a fertőződött már meg vírussal, vagy más rosszindulatú szoftverrel az elmúlt 7 évben.
Weboldalunk védelme kiemelten fontos üzleti érték, hiszen minél biztonságosabb, és megbízhatóbb a weboldalunk, annál nagyobb az ügyfeleink bizalma irántunk, és annál több időt töltenek el, illetve vásárolnak oldalunkon keresztül, mert a fokozott biztonság fokozott interakciót generálhat.
Gyakran a veszély észrevétele is elég ahhoz, hogy lemorzsolja ügyfeleinket, és ez kevesebb eladáshoz vezet. Ezért fontos, hogy megfelelően kommunikáljuk ügyfeleink irányába a weboldalunk biztonságát, hiszen az európai polgárok 65%-a aggódik amiatt, hogy személyes adatai illetéktelen kezekbe kerülnek online felületeken keresztül.[1] Ha utána nézünk a weboldalunknak ügyfeleink érdekében, akkor ezzel megvédjük saját üzletünket is egyben, amely egy igen jövedelmező mellékhatása az SSL tanúsítvány használatának.
Verisign Extended Validation SSL
Az Extended Validation (EV) SSL zöld csíkjának jelenléte a vállalat weboldalán pozitív hatással van az internetes kereskedelemre, derül ki a Symantec által szponzorált rsEdge, inc. felméréséből. Az európaiak többsége szívesebben ad meg kártya adatokat, vagy személyes információkat akkor, ha weboldalon ott van az EV SSL zöld csíkja, és kevésbé, ha ez hiányzik.
Mi az Extended Validation (EV) SSL?
Ha a felhasználók olyan weboldalt látogatnak meg, amely Extended Validation (EV) SSL tanúsítvánnyal rendelkezik, azonnal rájöhetnek, hogy ez az oldal törvényes és biztonságos.
Egy biztonságos böngészővel az ügyfelek egy sor olyan vizuális jelet kapnak, amely alátámasztja, hogy az adott weboldal EV SSL-lel védett, ezért törvényes és megbízható:
· Zöld csík a címsorban (vagy zöld árnyék a biztonsági csíkban, amelyen szerepel az adott vállalat neve, vagy egy gomb a címsor bal oldalán, a böngésző típusától függően)
· Látható a vállalat neve, amely jogosult az adott webcímet használni
· Látható az EV SSL tanúsítványt kiadó Certificate Authority (CA) forgalmazó neve
Az EV SSL zöld csík emeli a biztonságérzet szintjét
Az EV SSL zöld csík emeli a biztonságérzet szintjét az online vásárlók részére. A felmérés résztvevőinek 66%-a sokkal szívesebben adja meg bankkártyájának adatait olyan oldalnak, amely rendelkezik ezzel a tanúsítvánnyal. Ugyan ez igaz az e-kereskedelmi oldalakra is: a megkérdezettek 59%-a bonyolítana üzletet, illetve adná meg személyes adatait olyan oldalnak, amely rendelkezik a zöld csíkkal.
Miért a VeriSign?
93%-a az SSL-felhasználóknak Fortune 500-as vállalat, illetve világ 100 legnagyobb bankjából 97 bízik a VeriSignban, hogy megvédje ügyfelei web-alapú tranzakcióit.
További információ:
http://www.cdsys.hu/?tPath=/megoldasok/verisign_tanusitvanyok/&article_id=59