A Front Page Communications-t választotta kommunikációs partnerének a Budapesti Értéktőzsde
A Front Page Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének a Budapesti Értéktőzsde. Az ügynökség stratégiai és napi szintű
A Front Page Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének a Budapesti Értéktőzsde. Az ügynökség stratégiai és napi szintű kommunikációs feladatok ellátásával segíti a BÉT-et.
A Front Page Communications széles körű kommunikációs tanácsadással támogatja a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) külső kommunikációját. A határozatlan időre szóló megbízás szerint a magyar tulajdonú kommunikációs ügynökség feladatai közé tartozik többek között a stratégiai kommunikációs tanácsadás, a kríziskommunikációs tanácsadás, a médiaelemzés, valamint a sajtóesemények szervezése és lebonyolítása. A BÉT ezenkívül az ügynökséget bízta meg egyes eseményeinek és rendezvényeinek, mint például az idei születésnapi fogadásának megtervezésével és szervezésével, valamint bizonyos médiatervezési feladatok ellátásával is.
A Budapesti Értéktőzsde az együttműködéstől a sajtókapcsolatok erősítését és a kommunikáció hatékonyságának növelését várja.
R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezető igazgatója elmondta, hogy korábban eseti jelleggel már dolgoztak a BÉT-nek. Így például 2012-ben a Front Page Communications volt a „Vissza a parkettre!" látványos, egész napos eseménysorozat koncepciójának készítője, kommunikációs tanácsadója és szervezője. Az ügynökség „Vissza a parkettre!" projektje elnyerte a Kreatív Prizma PR Díját Eseménykommunikáció kategóriában és shortlistre jutott Public Affairs kategóriában.