A Gemius lett a hivatalos közönségmérő Belgiumban és Luxemburgban is.
Belgiumban, az internet penetráció becslések szerint 75 százalék, Luxemburgban pedig a lakosság több mint 80 százaléka használja az internetet napi szinten. (Eurostat adat, 2013. december) Mostanra a sorrendben ők a 35. és a 36. ország, ahol a Gemius végzi az internetes közönségmérést. A szerződés 2014 áprilisban lépett életbe és két évig tart, hosszabbítási opcióval. A Centre d'Information sur les Médias (CIM) – a helyi érdekképviselet – pályázati eljárás nélkül választotta ki az új mérési partnert.
Belgiumban, az internet penetráció becslések szerint 75 százalék, Luxemburgban pedig a lakosság több mint 80 százaléka használja az internetet napi szinten. (Eurostat adat, 2013. december) Mostanra a sorrendben ők a 35. és a 36. ország, ahol a Gemius végzi az internetes közönségmérést. A szerződés 2014 áprilisban lépett életbe és két évig tart, hosszabbítási opcióval. A Centre d'Information sur les Médias (CIM) – a helyi érdekképviselet – pályázati eljárás nélkül választotta ki az új mérési partnert.
A belga szakmai média érdekképviselet, a CIM (Centre d'Information sur les Médias) 1971-ben alakult és jelen van az összes helyi média területén: televízió, rádió, sajtó, outdoor, mozi, internet és multimédia reklám piacon. Non-profit szervezetként közzéteszi a helyi médiára vonatkozó legfontosabb iparági adatokat. Együttműködik a helyi piaci szereplőkkel, a hirdetőkkel, az ügynökségekkel és a médiavállalatokkal. (További információkért látogasson el a: www.cim.be címre.)
A gemiusAudience egy nemzetközi kutatási projekt, melyet a Gemius több mint 30 országban végez. Célja, hogy az internet felhasználók száma és demográfiai profilja mellett azt is meghatározza, hogy milyen módon használják az interneten. A projektet a Gemius saját módszertana és az ICC / ESOMAR nemzetközi előírásainak megfelelően végzik.
Gemius üzleti tanácsadó cégként adatszolgáltatással, az online hirdetési kampányok menedzselésére vonatkozó megoldásokkal és ajánlásokkal, valamint a weboldalak és felhasználói profilok nyomon követésével és elemzésével foglalkozik. A társaság szolgáltatásait a mindennapi marketing és e-kereskedelmi tevékenység során információforrásként közel kétezer cég alkalmazza az autóipar, a pénzügy, a gyógyszeripar, a távközlés, a kereskedelem, FMCG és az IT-iparban, a vezető reklámügynökségek és a hirdetési hálózatok, a médiatársaságok, a kiadók és a hirdetők területén a világ számos országában.
A Gemius Európa, a Közel-Kelet és Afrika 30 országban van jelen. Több mint egy tucat országban a helyi irodák együttműködnek az internet piac fejlesztése iránt elkötelezett globális és helyi szakmai szervezetekkel.
A Gemius a vizsgálatait saját módszertani és technológiai infrastruktúrája alapján végzi. A társaság mintegy 300 szakértőt alkalmaz, köztük informatikusokat, matematikusokat, szociológusokat és pszichológusokat. Havonta, a virtuális valóság 300 billió eseményét elemzi az oldalletöltések és internetezők kattintásai alapján. A vállalkozás a vizsgálatai során az ICC / ESOMAR nemzetközi eljárási kódex szabályait veszi figyelembe. A Gemius 1999-ben alakult.