A HTC NEMZETKÖZI REKLÁMKAMPÁNYA ÉS TERMÉKPOZICIONÁLÁST IS SEGÍTŐ SZLOGENJE
3 perc olvasásAz okostelefonok globális gyártójaként számon tartott HTC Corporation ma lerántotta a leplet a HTC új „Quietly Brilliant" márkapozicionálására épülő globális reklámkampányáról. A HTC első globális, YOU elnevezésű reklámkampánya 20 országban indul be az elkövetkező hetekben, és a „You don't need to get a phone. You need a phone that gets you." szlogen köré épül. Ez a HTC emberközpontúságát hangsúlyozza: azt, hogy a vállalat odafigyel a felhasználók igényeire, munka- és életstílusára, és ennek megfelelő készülékeket gyárt.
Az okostelefonok globális gyártójaként számon tartott HTC Corporation ma lerántotta a leplet a HTC új „Quietly Brilliant" márkapozicionálására épülő globális reklámkampányáról. A HTC első globális, YOU elnevezésű reklámkampánya 20 országban indul be az elkövetkező hetekben, és a „You don't need to get a phone. You need a phone that gets you." szlogen köré épül. Ez a HTC emberközpontúságát hangsúlyozza: azt, hogy a vállalat odafigyel a felhasználók igényeire, munka- és életstílusára, és ennek megfelelő készülékeket gyárt.
„A szlogen (Quietly brilliant) jelentése: szerény módon cselekedni nagyszerű dolgokat, abban a hitben, hogy a legjobb dolgokat megtapasztalni, nem pedig elmagyarázni kell – mondta John Wang, a HTC Corporation vezető marketingigazgatója. – A YOU kampány tökéletesen megtestesíti a »quietly brilliant« filozófiáját, és a HTC-t mint vállalatot, újítót és partnert is kiválóan jellemzi."
A YOU kampány fő célja a széles körű, globális ismertség megalapozása, és a HTC egyedi márkaígéretének kifejtése: nálunk minden az ügyfélről (YOU) szól, nem pedig a készülékekről. A HTC a Los Angelesben működő Deutsch LA Inc. reklámügynökséggel együttműködve hozta létre a YOU kampányt, amely integrált médiacsatornákon – televízión, nyomtatott anyagokon, kültéri hirdetéseken és online tartalmakon – keresztül jut el az ügyfelekig. A kampány egészét áthatja a HTC dizájn terén mutatott kiválósága, a reklámfilmek pedig a HTC-okostelefonok egyedi funkcióit hangsúlyozzák majd ki.
„Eljutottunk arra a pontra, hogy valódi érzelmi kapcsolatba kerültünk a telefonjainkkal. Elmondható, hogy nap mint nap számos meghatározó személyes élményünk érkezik a telefonon keresztül, a kategória reklámjai mégis inkább a készülékek gyakorlati hasznosságát hangsúlyozzák – magyarázza Eric Hirshberg, a Deutsch LA társ-vezérigazgatója és vezető kreatív igazgatója. – A HTC dizájnfilozófiája rendkívül személyes. Teljesen egyedi felhasználói élményt nyújtó készülékeket gyártanak, ezért úgy véljük, szoros a kapcsolat az emberek telefonjaikkal kapcsolatban táplált érzelmei, és a HTC gyártási technológiái között."
A HTC a londoni székhelyű FigTree kreatív ügynökséggel együttműködve dolgozta ki a „quietly brilliant" márkapozicionálást. A „quietly brilliant" pozicionálást a HTC azon törekvése ihlette, hogy mindig az ügyfelet helyezik előtérbe, és forradalmi termékekkel, soha nem szűnő újító kedvvel vannak jelen a piacon. A HTC filozófiájának részeként a „quietly brilliant" pozicionálás a márkakommunikáció minden formájában és minden kritikus reprezentatív területen megjelenik majd.
„A világ legnagyszerűbb ötletei néha úgy kezdődnek, hogy firkálunk valamit egy szalvéta hátuljára – mondja Simon Myers, a Figtree vezérigazgatója. – A HTC új reklámimidzse a firkák vizuális nyelvét használva, egyszerű és emberközeli módon magyarázza el a HTC-készülékek szerényen zseniális funkcióit és előnyeit."