EuroAstra

A METRO átadta az Adnijó Program díjait

Vendéglátóipari vállalkozások közösségi tevékenységét díjazták. A fődíjat a Hatpöttyös étterem kapta Székesfehérvárról. A Kreatív különdíjas a szegedi PizzaFutár, míg a környezetvédelmi különdíjas a budapesti Bonbonárium lett. A METRO Adnijó Program díjait Horváth Imre vezérigazgató adta át.

 

Vendéglátóipari vállalkozások közösségi tevékenységét díjazták. A fődíjat a Hatpöttyös étterem kapta Székesfehérvárról. A Kreatív különdíjas a szegedi PizzaFutár, míg a környezetvédelmi különdíjas a budapesti Bonbonárium lett. A METRO Adnijó Program díjait Horváth Imre vezérigazgató adta át.

 

Az „Adnijó Program" a METRO különleges társadalmi felelősségvállalás témájú pályázata, mely során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára.

 

A nyílt pályázaton minden vendéglátóipari vállalkozásként nyilvántartott egyéni vagy társas vállalkozás részt vehetett, amely rendelkezik Magyarországon székhellyel vagy telephellyel, és az alaptevékenységén túl, szociális, a közösségért tett erőfeszítései is vannak. Vagyis olyan tevékenységgel segíti a közösséget, mely a vállalkozás számára nem hoz bevételt. A zsűri az értékeléskor figyelembe vette a tevékenység eredetiségét, a tevékenységnek a társadalmi, gazdasági és a természeti környezet fenntartható fejlődésében játszott szerepét és a bevont erőforrások fenntartható felhasználását.

 

A pályázóknak először a megadott határidőn belül regisztrálniuk kellett a METRO áruház honlapján és fel kellett tölteniük a pályaműveket. A beérkezett közel 60 pályaműből a 10 legtöbb szavazatot elérő közül szakmai zsűri választotta ki a 3 fődíjazottat és a 7 további elismerés nyertesét.

 

Horváth Imre a díjátadón hangsúlyozta, hogy a METRO számára kiemelten fontos a HORECA szektor, hisz ezeknek a cégeknek több mint fele METRO vásárló, és a szektor forgalmának 81%-át adják.

„Rendkívül fontos a HORECA szektor szereplőivel meglévő kapcsolataink ápolása, illetve új partnerek felkutatása. Ennek a célunknak az elérése érdekében döntöttünk az Adnijó Program elindítása mellett. A METRO hisz a közös értékteremtésben, ezért szakértelmünket és lehetőségeinket arra használjuk, hogy az előremutató kezdeményezéseket felkaroljuk, és a társadalom egésze számára hozzunk létre értéket" – mondta el Horváth Imre.

 

Az ország minden pontjáról beérkező közel 60 pályázó közül nyertes Hatpöttyös étterem egy NISSAN NV200 típusú furgon haszongépjárművet vehetett át. Dr. Hermann-né Nagy Veronika a nyeremény átvételekor kiemelte: „az elsők között neveztünk a programra, mert nagyon jó kezdeményezésnek tartjuk, és egy olyan lehetőségnek, amellyel meg tudtuk magunkat mutatni egy szélesebb közönségnek is. Szerettük volna megtapasztalni, hogy mennyire szimpatikus a kezdeményezésünk mások számára. A szavazatok és a vélemények alapján azt gondolom, hogy jól mérettünk meg. Ez egy családi vállalkozás, amelyet személyes indíttatásból hoztunk létre 2012-ben. Azzal a céllal végezzük tevékenységünket, hogy hosszú távon tudjunk a megváltozott munkaképességű dolgozóinknak munkát adni."

 

https://www.metro.hu/

 www.metrogroup.de

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük