Új módszertan biztosíthatja a végfelhasználói szolgáltatások minőségét a menedzselt szolgáltatási együttműködések során, méghozzá a speciális mobilszolgáltatói és végfelhasználói igényekre szabott.Az Ericsson által kínált Managed End-user Service Assurance (MESA) lehetővé teszi a szolgáltatás minőségének alapos felügyeletét a teljes hálózaton és a kapcsolódó IT-környezetben. A módszer bemutatójára a Barcelonában megrendezett 2012-es Mobil Világkongresszuson került sor.

Új módszertan biztosíthatja a végfelhasználói szolgáltatások minőségét a menedzselt szolgáltatási együttműködések során, méghozzá a speciális mobilszolgáltatói és végfelhasználói igényekre szabott.Az Ericsson által kínált Managed End-user Service Assurance (MESA) lehetővé teszi a szolgáltatás minőségének alapos felügyeletét a teljes hálózaton és a kapcsolódó IT-környezetben. A módszer bemutatójára a Barcelonában megrendezett 2012-es Mobil Világkongresszuson került sor.

 Az egyre összetettebb végfelhasználói szolgáltatások és egyre magasabb fogyasztói elvárások közepette a mobilszolgáltatóknak rendkívül fontos valós időben figyelniük szolgáltatásaik működését és teljesítményét, ha a márkájuk iránti bizalmat fenn akarják tartani. Az Ericsson (NASDAQ: ERIC) olyan fejlett, menedzselt-szolgáltatási terméket hoz forgalomba, amelynek révén a mobilszolgáltatók nyomon követhetik legfontosabb szolgáltatásaik teljesítményét és proaktívan kezelhetik a hálózaton és a teljes IT-környezetben esetlegesen felmerülő problémákat.

 A komplex és folyamatosan fejlődő többszállítós hálózatok és szolgáltatások komoly szolgáltatáskezelési követelményeket támasztanak,a mobilszolgáltatóknak meg kell határozniuk a maguk számára, hogyan válhatnak versenyképesebbé a szolgáltatások minőségében és a végfelhasználói élményben. Az Ericsson Managed End-user Service Assurance (MESA, menedzselt végfelhasználói szolgáltatás biztosítása) elnevezésű módszertana a mobilszolgáltatóknak végponttól végpontig tartó láthatóságot biztosít, valamint ellenőrzést a szolgáltatási lánc minden rendszeréről és alkalmazásáról valós időben.

 Valter D'Avino, alelnök, az Ericsson menedzselt szolgáltatásokért felelős üzletágának vezetője szerint a MESA módszer azzal kezdődik, hogy a mobilszolgáltató és az Ericsson együtt azonosítják a szolgáltató márkája szempontjából legfontosabb, a megkülönböztetés alapjául szolgáló szolgáltatásokat.

 D'Avino elmondta, hogy az Ericsson szakértői ezután elemzik a mobilszolgáltatói környezetet, azonosítják a fő adatforrásokat és a kapcsolódó releváns információkat, majd kifejlesztik a mobilszolgáltató igényeinek megfelelő MESA irányítópultot. Az irányítópultok valós idejű képet mutatnak a szolgáltatás minőségéről és a teljesítményről a teljes hálózaton és az IT-környezet egészén, valamint lehetővé teszik proaktív lépések megtételét is. Mivel a MESA inkább módszertan, mint különálló eszköz, a mobilszolgáltató változó igényeihez igazítható, ahogy üzleti tevékenysége fejlődik az idők folyamán.

 „A MESA egy módja annak, hogy a menedzselt szolgáltatási együttműködés úgy fejlődhessen tovább, hogy a puszta műszaki igények kielégítése helyett a két fél üzleti célkitűzéseinek összehangolását jelentse, világos és átlátható képet adva az általános üzleti teljesítményről. Ez a módszer a mobilszolgáltatókat érő egyik legfontosabb kihívásra kínál megoldást – a végfelhasználói élmény ellenőrzésére és nyomon követésére, proaktívan védve a felhasználóknak nyújtott szolgáltatás minőségét. Így képes javítani a felhasználói élményt, növelni a fogyasztói elégedettséget, és megerősíteni a kapcsolatot a szolgáltatások minősége és a mobilszolgáltató márkája között" – mondta el D'Avino.

 A MESA része az Ericsson menedzselt szolgáltatási kínálatának, amely a hálózatokra és az IT-környezetükre is kiterjed. A módszert először a Barcelonában megrendezett 2012-es Mobil Világkongresszuson mutatták be. A MESA az Ericsson erőteljes lendületére épít a menedzselt szolgáltatásokban, valamint a végpont-végpont hálózati és IT-képességek iránti megnövekedett keresletre. A mobilszolgáltatók, amelyek IT-platformjait ma az Ericsson kezeli, világszerte összesen körülbelül 400 millió előfizetőt szolgálnak ki.

  Globálisan az Ericssonnak több mint 100 országban több mint 300 olyan szerződött partnere van, akiknek menedzselt szolgáltatásokat nyújt. Az Ericsson által menedzselt hálózatok világszerte több mint 900 millió előfizetőt szolgálnak ki. A mobilszolgáltatók, ha az Ericssonnal működnek együtt, a hálózat jobb rendelkezésre állása és kapacitása révén növelhetik versenyelőnyüket, miközben csökkentik az üzemeltetés költségeit. Ezzel gyorsul a mobilszolgáltatások piaci növekedése, ami segít, hogy tovább javuljon a szolgáltatások minősége és vele a végfelhasználói élmény is

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük