A Szentkirályi-titok
5 perc olvasás
Balogh Levente A Szentkirályi-titok című, az idei Ünnepi Könyvhétre megjelenő első könyvének sajtótájékoztatóval és dedikálással egybekötött bemutatójára került sor ma délelőtt, Budapesten. Magyarország híres ásványvízgyártójának tulajdonos-ügyvezetője könyv formájában tárja az olvasók elé az elmúlt évtizedek leglátványosabb magyar márkasikerének történetét. Az egykori élsportoló dzsúdóbajnok üzletember kötetében őszintén vall sikerről, kudarcról, szerencséről és küzdeni tudásról, miközben kirajzolódik a szerző portréja is.
Balogh Levente A Szentkirályi-titok című, az idei Ünnepi Könyvhétre megjelenő első könyvének sajtótájékoztatóval és dedikálással egybekötött bemutatójára került sor ma délelőtt, Budapesten. Magyarország híres ásványvízgyártójának tulajdonos-ügyvezetője könyv formájában tárja az olvasók elé az elmúlt évtizedek leglátványosabb magyar márkasikerének történetét. Az egykori élsportoló dzsúdóbajnok üzletember kötetében őszintén vall sikerről, kudarcról, szerencséről és küzdeni tudásról, miközben kirajzolódik a szerző portréja is.
Sajtótájékoztató keretében mutatta be és dedikálta első könyvét Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője ma délelőtt az egyik budapesti Libri könyváruházban. Az utóbbi száz év talán leglátványosabb magyar márkasikerének titka tárul fel a kötetben, miközben kirajzolódik Balogh Levente árnyalt portréja is. Az üzletember szerint a külföldön is elismert magyar ásványvíz sikerének megfejtése nem hétpecsétes titok, így könyvében őszintén vall sikerről, kudarcról, szerencséről és küzdeni tudásról. Kiderül, hogy a már most, sokak által élő legendának tekintett Szentkirályi több mint látványos sikersztori – példaértékű a hazai vállalkozások és vállalkozók számára, közös büszkeségünk itthon és külföldön.
A szerző maga így nyilatkozik könyvéről: „Édesapámat „Vízfakasztóként” emlegették… Jómagam egyszerű üzletember vagyok, aki most e kötetben arra vállalkozott, hogy elárulja a Szentkirályi ásványvíz rendkívüli sikerének titkát, és azt, miként vált egy ízig-vérig magyar márka a legnagyobb multikat is megelőzve piacvezetővé a hazai ásványvízpiacon. Tizennyolcszoros országos dzsúdóbajnokból lett cégvezetőként idézem fel e siker történetét, elárulom a márkaépítés kulisszatitkait, beszámolok a multinacionális vállalatokkal vívott küzdelmeimről, és arról, hogyan élek egy jelentős hazai vállalat tulajdonosaként.”
Krizsó Szilvia Pulitzer-emlékdíjas újságíró és műsorvezető mellett részt vett a könyvbemutatón dr. Szirmai Péter, a Budapesti Corvinus Egyetem docense is, aki szerint „Balogh Levente könyve arról szól, hogy az egyszeri szegénylegény elindul szerencsét próbálni, összefog a négy őselem egyikével, a vízzel, és a víz tisztaságához, csillogásához hozzáteszi saját energiáit, hitét, így legyőzi a nagy riválisok sárkányait, majd büszkén kiáltja világgá sikereit”.
A Szentkirályi-titok érdekes olvasmányt ígér mindazoknak, akik szeretnének többet megtudni e kiváló hazai márkáról vagy szívesen olvasnak honi sikertörténetekről. A szerző továbbá a marketing területen tevékenykedőknek, a magyar vállalkozóknak, valamint azoknak a diákoknak ajánlja, akik tanulmányaik során hasznát veszik a gyakorlati példáknak.
A kötet 2 990 forintos áron júniustól kapható az ország nagyobb könyvesboltjaiban.
A sajtótájékoztatón Balogh Levente tulajdonos-ügyvezető összegezte a Szentkirályi Ásványvíz Kft. idei eredményeit is, mely szerint a cég 2011. első négy hónapjában újabb jelentős sikereket ért el.
A gasztro-piacon (horeca) az üveges ásványvíz értékesítésében kiemelkedő forgalomnövekedést produkált a vállalat: volumenben (liter) 25%-kal a bázis felett teljesített, ami elsősorban a januártól indult, hatékonyabb közvetlen értékesítésnek tudható be. Az év eleji „Szentkirályi Ásványvíz ajándék oxigénnel!” promóció kimagasló sikerrel zárult: áprilisban hatszor annyi palack oxigénes ásványvizet értékesítettek, mint az elmúlt év azonos időszakában. Az Emese ásványvíz eladási mutatója áprilisban már 20%-os volumen emelkedést mutatott a bázis időszakhoz képest. Látva az oxigénes promóció sikereit, júniustól indul a „Szentkirályi szénsavas ásványvíz ajándék citrommal!” promóció is, valamint a tavaszi termékpaletta-bővítést nyári meglepetések követik majd. Magyarország közkedvelt ásványvize küllemében is megújul: a „Király új ruhája” nyártól látható a polcokon. A lágyabb vonalú palackokon már az új címke szerepel, amelynek különleges eleme, a matyó motívum, a flakon dombornyomású mintájában is visszaköszön.
A Szentkirályi 2011-ben elsősorban a fiatalok felé fordul: a Víz Arca kampány célja, hogy a 14-18 éves korosztályban tudatosítsa az egészséges életmód fontosságát, így a mai tinik több generációnak is példát mutathatnak a környezettudatossággal, az egészséggel, de főként a – külső és belső – természetességgel kapcsolatban.
Balogh Levente A szentkirályi-titok Isbn 9630814485 Kiadó Szentkirályi Ásványvíz Kft. Kötés cérnafűzött kötött, védőborítóval Megjelenés 2011 Méret 150x220x0 Nyelv magyar Oldalszám 200
|