2025.március.15. szombat.

A mai világban már-már elavultnak hat a klasszikus névjegykártya, ám az változatlanul az üzleti élet nélkülözhetetlen eleme. Ezek a pici kártyák sokat elárulnak tulajdonosaikról. Íme 5 tipp, hogy miként lehet hatékony eszköz a névjegyünk!

 

A mai világban már-már elavultnak hat a klasszikus névjegykártya, ám az változatlanul az üzleti élet nélkülözhetetlen eleme. Ezek a pici kártyák sokat elárulnak tulajdonosaikról. Íme 5 tipp, hogy miként lehet hatékony eszköz a névjegyünk!

 

A mai világban már-már elavultnak hat a klasszikus névjegykártya, ám az változatlanul az üzleti élet nélkülözhetetlen eleme. Ezek a pici kártyák sokat elárulnak tulajdonosaikról. Íme 5 tipp, hogy miként lehet hatékony eszköz a névjegyünk!

 

1.     Legyen rajta az összes, pontos elérhetőséged!

Még véletlenül se hiányozzon a név, a cégnév és a beosztás, valamint fontos a cég címe, a telefonszám(ok) és az email-címed, meg a honlapod is. Célszerű az általad preferált elérhetőséget előrevenni.

 

2.     Láthatóság mindenek felett

Törekedj arra, hogy minden olvashatóan kerüljön rá a névjegyedre! Felejtsd el a kis betűket, a betűtípusok keverését, a nehezen olvasható szöveget! A neved legyen a leghangsúlyosabb elem.

 

3.     Vizualizálj!

Egy szín, egy erős szimbólum, ami a tevékenységedre utal, a későbbiekben sokat segít. Vizualizálj, de légy egyszerű!

                                             

4.     Legyen egy memóriafogasod!

Adj a névjegykártyádhoz valami pluszt magadról vagy a szolgáltatásodról! Használd ki a kártya hátoldalát: egy mondatban foglald össze tevékenységed lényegét, legyen rajta a szlogened. A lényeg, hogy emlékezzenek rád!

 

5.     Hagyj üres helyet is!

Érdemes a partner számára olyan helyet hagyni, ahol jegyzetelni tud, hogy később is be tudjon azonosítani téged, a szolgáltatásaidat. Adjuk meg neki erre a lehetőséget!

 

Ez a kis papírdarab a networking szerves részét képezi, és csak egyike azon eszközöknek, amelyekkel tudatosan és sikeresen létesíthetünk hasznos kapcsolatokat. A cégek 97%-a üzleti ajánlások révén kapja új ügyfeleinek nagy részét. Ugyanakkor csak 3%-uk használja ezt tudatosan, de a megfelelő tudás birtokában ebbe a szűk körbe könnyedén be lehet kerülni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük