2025.május.12. hétfő.

Új kinézettel és funkciókkal jelentkezett a hipermarket-lánc weboldala. A fejlesztés során nemcsak a külcsín változott, hanem a belbecs is javult, az összegyűlt tapasztalatok alapján. Magyarországon egyedülálló módon a designt az oldal felhasználói „szavazták be" a weboldalba, amely így 2 másik alternatívával szemben került ki győztesen.

au 1.thumbnailÚj kinézettel és funkciókkal jelentkezett a hipermarket-lánc weboldala. A fejlesztés során nemcsak a külcsín változott, hanem a belbecs is javult, az összegyűlt tapasztalatok alapján. Magyarországon egyedülálló módon a designt az oldal felhasználói „szavazták be" a weboldalba, amely így 2 másik alternatívával szemben került ki győztesen.

au 1.thumbnailÚj kinézettel és funkciókkal jelentkezett a hipermarket-lánc weboldala. A fejlesztés során nemcsak a külcsín változott, hanem a belbecs is javult, az összegyűlt tapasztalatok alapján. Magyarországon egyedülálló módon a designt az oldal felhasználói „szavazták be" a weboldalba, amely így 2 másik alternatívával szemben került ki győztesen.

 Az új funkciók között a megújult, saját fejlesztésű lapozó alkalmazás, illetve a továbbfejlesztett, és a lapozóval is integrált bevásárlólista funkció emelhető ki, melyet immár regisztráció nélkül is használhatnak a látogatók. A weboldalért felelős Neo Interactive nem kevesebb, mint 6 designtervet készített, melyek közül a 3 legjobbra szavazhattak az oldal látogatói, valamint az Auchan hivatalos Facebook oldalának rajongói.

 Nagy András, a neo projekt menedzsere szerint az ilyen tesztek szélesebb körben is kifizetődők lehetnek: „Az 5000 beérkező szavazat között a nyertes verzió támogatottsága hozzávetőleg 50%-os volt – míg a másik kettő csak 25-25%-os tetszést ért el -, tehát egy eltérő vállalati döntés ekkora támogatottságot húzott volna át, miközben az alternatív grafikai tervek elkészítése a megújulási projekt teljes költségének csak kisebb részét teszik ki."

 A felhasználók véleményének kikérése nem újdonság a cégnél. Az Auchan negyedéves gyakorisággal online kérdőívben kutatja a webes jobbítás lehetőségeit. Ennek során a felmérésben részt vevő látogatók a kérdőív kitöltése mellett külön megjegyzésként megírhatják véleményüket is, amit a cég ténylegesen fel is használ, ahogy Pozsonyi Réka, az Auchan online marketing menedzsere fogalmaz: „Több száz kisebb-nagyobb horderejű ötletet kaptunk már felhasználóinktól, ennek jó részét időközben be is építettük a weboldalba, tovább javítva a szolgáltatási színvonalat."

http://www.auchan.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük