2025.június.01. vasárnap.

AdhocSupport

Fogyasztóvédelmi hírek, Fogyasztói érdekérvényesítés

Milyen az, amikor azok, akik azt hitték, ismernek, csupán egy megfakult fényképként tekintenek rád? Amikor a múlt árnyékai még mindig fogva tartanak mások szemében, miközben te már rég továbbléptél? Ez egy őszinte, szívhez szóló elmélkedés arról a belső utazásról, amely során szembe kell néznünk életünk legnagyobb kihívásával: önmagunk elfogadásával és újradefiniálásával. A szerző érzékeny hangvétellel vezet végig azon a felismerésen, hogy nem vagyunk rabjai mások rólunk alkotott véleményének. Egy történet a...
„Nos, úgy tűnik, Európa legnagyobb követeléskezelője, az Intrum, most önmagát kergeti, hogy kikeveredjen a 5,9 milliárd dolláros adósságszörny karmai közül. Micsoda ironikus fordulat – a cég, amely mások adósságait próbálta behajtani, most saját tartozásaival küszködik. Csak nem magukat hívják fel arrogánsan a követeléskezelésért? Ahogy elnézzük, a Chapter 11-ben reménykedve próbálják életben tartani a hajót.
A cikk egy áthozat a KamuWebshopok Érdekérvényesítő közösség oldaláról, mert ezt és ebben a formában a F@@ook nem engedte közreadni, igy maradt a támogató média segitség.  Lássuk itt is elvérzik, vagy megjelenithető végül a szomorú gazság akár a közsségi oldalakon is. Vagy csak marad a weboldalakon…. Ahogy a közmondás tartja, „a látszat néha csal” vagy nem minden arany ami fénylik?  Nos, a TEMU Hungary oldal tökéletes példája ennek. Kék...
Az alapítványi gőg, a közvagyon rejtélye és a Munkácsy-festmények mint állami érdekek: a MOL-Új Európa Alapítvány körüli festményvásárlás abszurditására világít rá, ahol a gőgös alapítvány és a magyar állam művészetmentő akcióját vizsgáljuk meg közelebbről. Itt van ez a büszke összefogás: a MOL és az állam, akik 27 milliárdot áldoznak a Munkácsy-festmények megmentésére, amivel persze mindannyiunk számára a nemzeti kulturális örökséget biztosítják – mert hát kinek ne lenne naponta szüksége...
Az elmúlt évtizedben a digitális világ dinamikusan fejlődött, és ma már szinte mindennapi életünk részévé vált az online jelenlét. A személyes adatok digitális kezelése, a határokon átnyúló ügyintézés és a különféle online szolgáltatások használata központi szerepet játszik mind az egyének, mind a vállalatok és államok életében. Ebben a gyorsan változó környezetben a digitális identitás kérdése kiemelt jelentőséget nyert. Hogyan azonosítjuk magunkat online? Ki férhet hozzá az adatainkhoz, és hogyan...
Fedezd fel a titkos kertet a város betondzsungelében! Képzeld el, ahogy a szürke betonfalak között egy varázslatos zöld sziget vár rád! Ez a kert, tele sűrű növényzettel, színes virágokkal és kis fákkal, igazi oázis a város zajában. A kerítés mögött rejtőző zöld szentély mintha egy titkos menedék lenne, ahol a természet visszanyeri az uralmat. Gyere és csodáld meg, hogyan kel életre a természet a város szívében! A képzetedben már...
E-személyi aláírás és AVDH – Az innovációs átverés? Amikor az e-személyi bevezetésekor a kormány lelkesen ígérte, hogy a digitális ügyintézés modern, biztonságos és kényelmes lesz, sokan azt hitték, hogy elérkezett a papírmentes jövő. Az elektronikus aláírás és az AVDH révén az állampolgárok tényleg gyorsabban, könnyebben és olcsóbban hitelesíthették dokumentumaikat – legalábbis egy ideig. Most pedig kuka mindkettőnek. Hogyan jutottunk el idáig? Erről szól cikkünk...
Ez a levél olyan szatirikus stílusban íródott, sajnos a valóságot tükrözik. Az élelmiszeripar, különösen a tömeggyártásra épülő húsipar valóban használ különböző adalékanyagokat, mint például a szójafehérje vagy emulgálószerek, hogy a termékek textúráját és állagát javítsák, valamint hogy olcsóbban előállíthatók legyenek. A műbelek és a különböző adalékanyagok szintén a modern ipari élelmiszer-előállítás részei.
AVDH-val vagy AVDH nélkül – a digitális országimázs hibákkal? Képzeljük el: végre megszabadulunk a jól működő AVDH-tól, hogy helyette valami sokkal bonyolultabbat, kevésbé kész rendszert kapjunk! Az AVDH megszüntetésével Magyarország újra beírja magát a digitális baklövések történelmébe, hiszen miért is választanánk egy egyszerű, működő megoldást, ha helyette próbálkozhatunk valami újjal, ami garantáltan kihívásokkal teli lesz? Hurrá, előre a digitális dzsungelbe – visszafelé!
Forradalmi magyar innováció a fogyasztóvédelem terén: Az Adhoc.Support története. Képzeljen el egy rendszert, amely nemcsak megérti a fogyasztói panaszokat, de meg is oldja azokat - még mielőtt eszkalálódnának. Ez nem tudományos-fantasztikus elképzelés, hanem a valóság, hála egy kivételes magyar kezdeményezésnek. Az Adhoc.Support, a világ első és egyetlen ilyen típusú rendszere, egy különleges csapat munkájának gyümölcse.
A Fogyasztók Védelmében – Az Új Termékbiztonsági Szabályok 2024-től 2024. december 13-tól az Európai Unióban új, szigorúbb termékbiztonsági szabályok lépnek életbe, amelyek célja a fogyasztók védelmének erősítése. Az EU 2023/988 általános termékbiztonsági rendelet (GPSR) nemcsak a hagyományos üzletekben, hanem az online piactereken forgalmazott termékekre is vonatkozik, így még nagyobb biztonságot nyújt a vásárlóknak. Az új szabályok segítenek megakadályozni, hogy veszélyes termékek kerüljenek a piacra, valamint előírják a termékvisszahívások hatékonyabb kezelését...