EuroAstra

ÁLOMÉV – Indul a Blikk őszi kampánya

 Image3 115.thumbnail

Sikeres tavaszi kampánya után ismét címlap-matricákkal csábítja játékra olvasóit a Blikk: 2010. augusztus 30-tól indul az ÁLOMÉV.

 Image3 115.thumbnail

Sikeres tavaszi kampánya után ismét címlap-matricákkal csábítja játékra olvasóit a Blikk: 2010. augusztus 30-tól indul az ÁLOMÉV.

A nyomtatott sajtóban egyedülálló, de más iparágakban is nagyon ritka promóciós technika lényege, hogy a matrica feltépésével azonnal kiderül, nyert-e az olvasó, és ha igen, mit nyert.

Az akció időtartama 5 hét: augusztus 30. – október 3. között minden nap játszhatnak az olvasók a Blikkel ill. a Vasárnapi Blikkel.
A napi nyeremény: 50.000 Ft. A főnyeremény pedig a szokásos tárgynyeremény vagy pénznyeremény helyett ezúttal egy színes, kalandos, szórakoztató „ajándékcsomag" amelyet a Blikk úgy állított össze, hogy az egész családnak örömöt okozzon.

Az ÁLOMÉV az egész családnak –  éves családi kaland 9m Ft értékben csomag tartalma:

3 millió forint egy összegben, egy családi nyaralás Egyiptomban, síelés Ausztriában, egy új Mitsubishi Colt személygépkocsi, Ingyenes étkezés egy éven keresztül az egész családnak a Gastroyal jóvoltából, emellett utazások és rendezvénybelépők.

A játékot médiakampány kíséri: TV, rádió, citylight és print hirdetések. Médiaügynökség MM&V, kreatív ügynökség a CARBON.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük