EuroAstra

Arany Lollipop shortlisten a TV2 BRANDcare

  TV2 bodycare1.thumbnail

Két kategóriában is shortlistre jutott a Kreatív csoport idei Arany Lollipop versenyén a TV2 BRANDcare. A BTL alapú megoldásokat díjazó versenyen a legjobb nyomdai megoldások között van a sales tevékenységet támogató 2009-es BRANDcare jegyzetfüzet, B2B promóció kategóriában pedig az idei TV2 vitorlásverseny palackpostája indul a győzelemért.

  TV2 bodycare1.thumbnail

Két kategóriában is shortlistre jutott a Kreatív csoport idei Arany Lollipop versenyén a TV2 BRANDcare. A BTL alapú megoldásokat díjazó versenyen a legjobb nyomdai megoldások között van a sales tevékenységet támogató 2009-es BRANDcare jegyzetfüzet, B2B promóció kategóriában pedig az idei TV2 vitorlásverseny palackpostája indul a győzelemért.

A 2008-as BRANDcare kampány múlt heti Effie shortlistje után újabb rövidlistás helyezést értek el a BRANDcare kreatív koncepciói egy neves szakmai versenyen: ezúttal az év BTL megoldásait díjazó Arany Lollipopon jutott shortlistre két TV2-es nevezés.

Speciális nyomdai megoldások kategóriában került be a két legjobb közé az a kompakt BRANDcare jegyzettömb, melyet év elején közel 280 médiavásárlásért felelős ügynökségi partner kapott a TV2-től ajándékba. A füzet a BRANDcare kereskedelmi csoport által kidolgozott integrált reklámkampányok sokszínűségét idézi meg egyetlen noteszba zártan: multifunkcionális jellege révén ötvözi a naptár, a zsebnotesz, a színes jelölőkkel felszerelt jegyzettömb funkcióit, ezen felül lapozható karton előlapjain minden fontos információt tartalmaz a TV2-n lebonyolított kampányok médiafoglalásaihoz.

A legjobb B2B promóció kategóriában shortlistre jutott a TV2 nyári vitorlásversenyére tervezett meghívó, amely a Mercedes, a Törley, a Nespresso és az LG termékeivel száll versenybe. A médiaügynökségek képviselőinek szervezett VI. TV2 vitorlásversenyre közel 80 meghívott vendég kapott a különleges megjelenésű meghívóból, melyet antikolt kreatív papírra nyomtattunk, majd egy bedugaszolt BRANDcare emblémás üvegbe zártunk. Az évek óta vízen hánykolódó palack hatását keltő üzenet megidézte a vitorlásverseny alapelemét, a vizet, a meghívó hagyományostól eltérő formája pedig különleges élményt ígért a résztvevőknek.

Mindkét koncepció ötletét a TV2 vállalati kommunikációs csapata jegyzi, a BRANDcare füzet nyomdakész anyagát és kreatívját a Carbon Group dolgozta ki. Az Arany Lollipop győzteseinek kihirdetésére október 27-én, kedden este kerül sor.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük